ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕКЛАМОВАНОЇ І НЕ РЕКЛАМОВАНОЇ АНАЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ У ТЕЛЕЕФІРІ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ДРОТАВЕРИНУ ТА НО-ШПИ. ЗАХОДИ НОРМАТИВНО-ДЕЛІКТНОГО ПРАВА ТА ВПЛИВУ НА НЕДОБРОСОВІСНУ ТЕЛЕРЕКЛАМУ ЛІКІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.4.3828Анотація
Представлено узагальнення нормативно-правових чинників впливу на телерекламну діяльність та економічні наслідки в результаті реклами препаратів іноземних виробників. Експериментально доведено, що лікарські препарати, рекламовані на телебаченні, аналогічні за діючим фармацевтичним інгредієнтом, у 2-3 рази дорожчі, аніж не рекламовані. Порівняльний аналіз цін проведено на прикладі Дротаверину (вітчизняного виробника) та імпортного аналога (Но-шпа, Франція).Посилання
Держлікслужба України отримала міжнародний сертифікат відповідності // Ваше здоров’я. - 2014. - N° 24-25. - С. 3.
Загорій Г В. Методологічне обґрунтування стратегії і тактики системних заходів щодо оптимізації й ефективного розвитку вітчизняного виробництва лікарських засобів : дис. доктора фарм. наук: 15.00.01 / Загорій Гліб Володимирович. - Запоріжжя, 2014. - С. 134 [539 с.].
Загорій Г В. Чи може Українська держава протистояти цинізму іноземних фармвиробників? / Г В. Загорій // Ваше здоров’я. - 2014. - № 22-23. - С. 4-5.
Загорій В. А. Комплексне програмно-цільове управління виробництвом лікарських засобів в умовах впровадження правил вМР на фармацевтичному підприємстві : дис. доктора фарм. наук: 15.00.01 / Загорій Володимир Антонович. - Х., 2001. - 361 с.
Кордубайло Ю. Бриф-анализ фармрынка: итоги 2013 г / Ю. Кордубайло // Еженедельник АПТЕКА. - 2014. - № 4. - С. 14-15.
Небезпечний пиво-горілчаний СПРУТ (система просування й реклами українських товарів) у телерекламному просторі - реальна загроза здоров’ю народу України /М. С. Пономаренко, Г В. Загорій, О. М.Тернова [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 3-7.
Пасічник М. Ф. Наша головна мета - створення прозорих та рівних умов для всіх суб’ єктів фармацевтичного ринку / М. Ф. Пасічник // Еженедельник АПТЕКА. - 2014. - № 24. - С. 7.
Про рекламу / Закон України із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 05.06.2014 р. № 09940-VII (щодо приведення у відповідність із Європейською конвенцією про транскордонне телебачення.
Соловйов О. С. Питання доступності ефективних ліків для населення розглянуто в рамках Колегії МОЗ України / О. С. Соловйов // Еженедельник АПТЕКА. - 2014. -№ 4. - С. 8.
Стасенко Т. Контроль якості ліків і їх промоція мають відповідати стандартам Євросоюзу / Т. Стасенко // Ваше здоров’я. - 2014. - № 37-38. - С. 3.
Реклама ліків, або смертельна епідемія самолікування / Pharm Xplorer, компанія Proxima // Ваше здоров’я. - 2014. - № 37 - 38. - С. 4-5.
Хто заробляє на нашому здоров’ї // Ваше здоров’я. - 2014. - № 22-23. - С. 6.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0