ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕКЛАМОВАНОЇ І НЕ РЕКЛАМОВАНОЇ АНАЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ У ТЕЛЕЕФІРІ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ДРОТАВЕРИНУ ТА НО-ШПИ. ЗАХОДИ НОРМАТИВНО-ДЕЛІКТНОГО ПРАВА ТА ВПЛИВУ НА НЕДОБРОСОВІСНУ ТЕЛЕРЕКЛАМУ ЛІКІВ

Автор(и)

  • M. S. Ponomarenko Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • O. S. Soloviov Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • O. V. Kyrpach Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.4.3828

Анотація

Представлено узагальнення нормативно-правових чинників впливу на телерекламну діяльність та економічні наслідки в результаті реклами препаратів іноземних виробників. Експериментально доведено, що лікарські препарати, рекламовані на телебаченні, аналогічні за діючим фармацевтичним інгредієнтом, у 2-3 рази дорожчі, аніж не рекламовані. Порівняльний аналіз цін проведено на прикладі Дротаверину (вітчизняного виробника) та імпортного аналога (Но-шпа, Франція).

Посилання

Держлікслужба України отримала міжнародний сертифікат відповідності // Ваше здоров’я. - 2014. - N° 24-25. - С. 3.

Загорій Г В. Методологічне обґрунтування стратегії і тактики системних заходів щодо оптимізації й ефективного розвитку вітчизняного виробництва лікарських засобів : дис. доктора фарм. наук: 15.00.01 / Загорій Гліб Володимирович. - Запоріжжя, 2014. - С. 134 [539 с.].

Загорій Г В. Чи може Українська держава протистояти цинізму іноземних фармвиробників? / Г В. Загорій // Ваше здоров’я. - 2014. - № 22-23. - С. 4-5.

Загорій В. А. Комплексне програмно-цільове управління виробництвом лікарських засобів в умовах впровадження правил вМР на фармацевтичному підприємстві : дис. доктора фарм. наук: 15.00.01 / Загорій Володимир Антонович. - Х., 2001. - 361 с.

Кордубайло Ю. Бриф-анализ фармрынка: итоги 2013 г / Ю. Кордубайло // Еженедельник АПТЕКА. - 2014. - № 4. - С. 14-15.

Небезпечний пиво-горілчаний СПРУТ (система просування й реклами українських товарів) у телерекламному просторі - реальна загроза здоров’ю народу України /М. С. Пономаренко, Г В. Загорій, О. М.Тернова [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 3-7.

Пасічник М. Ф. Наша головна мета - створення прозорих та рівних умов для всіх суб’ єктів фармацевтичного ринку / М. Ф. Пасічник // Еженедельник АПТЕКА. - 2014. - № 24. - С. 7.

Про рекламу / Закон України із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 05.06.2014 р. № 09940-VII (щодо приведення у відповідність із Європейською конвенцією про транскордонне телебачення.

Соловйов О. С. Питання доступності ефективних ліків для населення розглянуто в рамках Колегії МОЗ України / О. С. Соловйов // Еженедельник АПТЕКА. - 2014. -№ 4. - С. 8.

Стасенко Т. Контроль якості ліків і їх промоція мають відповідати стандартам Євросоюзу / Т. Стасенко // Ваше здоров’я. - 2014. - № 37-38. - С. 3.

Реклама ліків, або смертельна епідемія самолікування / Pharm Xplorer, компанія Proxima // Ваше здоров’я. - 2014. - № 37 - 38. - С. 4-5.

Хто заробляє на нашому здоров’ї // Ваше здоров’я. - 2014. - № 22-23. - С. 6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-15

Як цитувати

Ponomarenko, M. S., Soloviov, O. S., & Kyrpach, O. V. (2015). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕКЛАМОВАНОЇ І НЕ РЕКЛАМОВАНОЇ АНАЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ У ТЕЛЕЕФІРІ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ДРОТАВЕРИНУ ТА НО-ШПИ. ЗАХОДИ НОРМАТИВНО-ДЕЛІКТНОГО ПРАВА ТА ВПЛИВУ НА НЕДОБРОСОВІСНУ ТЕЛЕРЕКЛАМУ ЛІКІВ. Медична інформатика та інженерія, (4). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.4.3828

Номер

Розділ

Статті