ІНФОРМАЦІЙНІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ СТРАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕДИЦИНІ ТА ЗАДОВОЛЕНОСТІ ПАЦІЄНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3806Анотація
Розглянуто питання вдосконалення медичної страхової діяльності шляхом створення системи перевірки якості надання медичної допомоги. Особлива увага звертається на оцінку задоволеності пацієнтів. Аналізуються можливі шляхи вирішення проблеми.Посилання
Бердюгина Н. Н. Научное обоснование путей совершенствования преемственности в организации лечебно-профилактической помощи детям в условиях крупного города : автореф. дис.... канд. мед. наук / Н. Н. Бердюгина. - Уфа, 2000.-24 с.
Гатауллина Г. С. Оценка удовлетворенности пациента медицинской помощью как показатель деятельности детской поликлиники / Г. С. Гатауллина, М. Я. Галиуллин // Городское здравоохранение. - 2008. - № 6. - С. 29-31.
Мнение пациентов как важный критерий каче ства медицинской помощи / Н. Г. Петрова [и др.] // Проблемы управления здравоохранением. - 2009.-№1.-С.5 9-61.
Набережная Ж. Б. Анализ удовлетворенности больных медицинской помощью в стационарах /Ж. Б. Набережная, А. Г. Сердюков // Главный врач. - 2005. - № 3. - С. 49-53.
Шулаев А. В. Факторный анализ удовлетворенности родителей организацией медицинского обслуживания в детских поликлиниках г. Казани / А. В. Шулаев, Г. С. Гатауллина, Л. 3. Рашитов // Медицинский альманах. - 2011. - N° 6. -С. 19-22.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0