ІНФОРМАЦІЙНІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ СТРАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕДИЦИНІ ТА ЗАДОВОЛЕНОСТІ ПАЦІЄНТІВ

Автор(и)

  • S. O. Dzhundubayeva Страхова медична компанія AT КК ЗіМС “Інтертіч”, Казахстан

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3806

Анотація

Розглянуто питання вдосконалення медичної страхової діяльності шляхом створення системи перевірки якості надання медичної допомоги. Особлива увага звертається на оцінку задоволеності пацієнтів. Аналізуються можливі шляхи вирішення проблеми.

Посилання

Бердюгина Н. Н. Научное обоснование путей совершенствования преемственности в организации лечебно-профилактической помощи детям в условиях крупного города : автореф. дис.... канд. мед. наук / Н. Н. Бердюгина. - Уфа, 2000.-24 с.

Гатауллина Г. С. Оценка удовлетворенности пациента медицинской помощью как показатель деятельности детской поликлиники / Г. С. Гатауллина, М. Я. Галиуллин // Городское здравоохранение. - 2008. - № 6. - С. 29-31.

Мнение пациентов как важный критерий каче ства медицинской помощи / Н. Г. Петрова [и др.] // Проблемы управления здравоохранением. - 2009.-№1.-С.5 9-61.

Набережная Ж. Б. Анализ удовлетворенности больных медицинской помощью в стационарах /Ж. Б. Набережная, А. Г. Сердюков // Главный врач. - 2005. - № 3. - С. 49-53.

Шулаев А. В. Факторный анализ удовлетворенности родителей организацией медицинского обслуживания в детских поликлиниках г. Казани / А. В. Шулаев, Г. С. Гатауллина, Л. 3. Рашитов // Медицинский альманах. - 2011. - N° 6. -С. 19-22.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-14

Як цитувати

Dzhundubayeva, S. O. (2015). ІНФОРМАЦІЙНІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ СТРАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕДИЦИНІ ТА ЗАДОВОЛЕНОСТІ ПАЦІЄНТІВ. Медична інформатика та інженерія, (3). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3806

Номер

Розділ

Статті