ЕФЕКТИВНІСТЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА НАД КОМП’ЮТЕРНО- ГЕНЕРОВАНИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАВДАННЯМИ НА ОСНОВІ КОГНІТИВНИХ ПРОТОТИПІВ

Автор(и)

  • A. M. Popov Запорізький державний медичний університет
  • O. A. Ryzhov Запорізький державний медичний університет
  • N. H. Vasylchuk Запорізький державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3801

Анотація

У статті аналізується можливість інтенсифікації самостійної роботи студентів за допомогою комп’ютерно-генерованих вправ спеціального типу на основі прототипів когнітивних структур. Розглянуто три базові типи завдань (навчальних вправ), які можуть бути автоматично генеровані для студента з базової структури когнітивного прототипу. Проведена оцінка академічної результативності студентів, які виконують самостійну роботу з курсу “Паразитологія” на основі когнітивних прототипів, а також оцінка ефективності виконання цього типу навчальних вправ для підвищення успішності з предмета. Результати експерименту продемонстрували високу якість сприйняття студентами
навчального матеріалу у вигляді КП та якісно вищі (12 %) показники успішності при складанні модульного контролю студентами експериментальної групи, які в ході підготовки виконували самостійну роботу на основі КП.

Посилання

Атанов Г. А. Деятельностный подход в обучении / Г. А. Атанов. - Донецк: ЕАИ-пресс, 2001. -160 с.

Безбородова С. В. Технологии интенсификации учебного процесса в образовательном учреждении: дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. В. Безбородова-Н. Новгород, 2008. -206 с.

Медицинская протозоология. Содержательный модуль 5: для иностранных студентов мед. фак. / Т. И. Емец, Л М. Титова, А. Б. Приходько, В. И. Павличенко. - Запорожье, 2008.-30 с.

Лаврентьева Г. П. Методичні рекомендації з оцінювання психолого-педагогічних характеристик якості електронних освітніх ресурсів / Г. П. Лаврентьева // Інформаційні технології та засоби навчання. - 2014. - Т. 41, № 3. - С. 92-100.

Лекторский В. А. Когнитивный поход: научная монография /В. А. Лекторский.-М.: «Канон +» РООИ «Реабилитация», 2008.-464 с.

Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т./А. Н. Леонтьев-М.: Педагогика, 1983.-351 с.

Никитина Е. Г. Интенсификация самостоятельной работы студентов / Е. Г. Никитина, О. Ф. Троицкая// Материалы Междунар. науч.-метод. конф. - Пермь: Изд. «ОТ и ДО».- 2008.-С. 152-156.

Подошва Н. В. Интенсификация самостоятельной работы студентов вузов при обучении курсу высшей математики : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. В. Подошва - М., 2012.-191 с.

Рижов О. А. Методологічне та організаційне забезпечення системи післядипломної підготовки провізорів на основі інформаційних технологій: дис. док. фарм. наук: 15.00.01/О.А.Рижов-Київ,2010.-303 с.

Рыжов А. А. Алгоритмы формирования учебных элементов на основе структуры универсального класса объектов в интеллектуальных системах обучения / А. А. Рыжов, А. Н. Попов // Сборник работ Первого Всеукраинского съезда «Медична та біологічна інформатика і кібернетика» с международным участием - К. : Изд. НМАПО им. П. Л.Шупика.-2010.-С. 120.

Рыжов А. А. Когнитивный прототип как практический базис для структуризации и представления учебных декларативных знаний в ИСДО і А. А. Рыжов, А. Н. Попов ІІ Клиническая информатика и телемедицина. -2012. - № 1. - С. 133-138.

Рыжов А. А. Разработка и использование WYSIWYG WEB - редактора для создания эталонной модели учебного курса на основе когнитивных прототипов і А. А. Рыжов, А. Н. Попов іі Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю «Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2013»- Запорожье : Изд. ЗГМУ-2013.-С. 83.

Рыжов А. А. Программная реализация элементов когнитивных технологий в системе дистанционного обучения і А. А. Рыжов, А. Н. Попов іі Материалы науч.-прак- тич. конференции «Интеллектуальные системы принятия решений и проблемы вычислительного интеллекта (ISDMCI’2013)» - Херсон : Изд. ХНТУ . - 2013. - Т. 2. - C. 273-274.

Ткаченко О. Л. Теоретичні основи інтенсифікації навчального діалогу в сучасній школі і О. Л. Ткаченко іі Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : збірник наук. праць. - Вип. 31. - Київ- Запоріжжя, 2004.-С. 146—152.

Nkambou R. Advances in Intelligent Tutoring Systems і R. J. Nkambou, Bourdeau, R. Mizoguchi- Heidelberg : Springer Verlag, Studies in Computational Intelligence-Vol. 308.-S10 p.

Ryzhov A. Web-oriented Educational System for Supporting Students’ Learning Activity Based on Cognitive Prototypes і A. Ryzhov, A. Popov іі International Journal of e- Education, e-Business, e-Managementande-Learning.-2014. -Vol. 4, №. 4. (not published).

ISSN

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-14

Як цитувати

Popov, A. M., Ryzhov, O. A., & Vasylchuk, N. H. (2015). ЕФЕКТИВНІСТЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА НАД КОМП’ЮТЕРНО- ГЕНЕРОВАНИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАВДАННЯМИ НА ОСНОВІ КОГНІТИВНИХ ПРОТОТИПІВ. Медична інформатика та інженерія, (3). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3801

Номер

Розділ

Статті