ЕФЕКТИВНІСТЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА НАД КОМП’ЮТЕРНО- ГЕНЕРОВАНИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАВДАННЯМИ НА ОСНОВІ КОГНІТИВНИХ ПРОТОТИПІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3801Анотація
У статті аналізується можливість інтенсифікації самостійної роботи студентів за допомогою комп’ютерно-генерованих вправ спеціального типу на основі прототипів когнітивних структур. Розглянуто три базові типи завдань (навчальних вправ), які можуть бути автоматично генеровані для студента з базової структури когнітивного прототипу. Проведена оцінка академічної результативності студентів, які виконують самостійну роботу з курсу “Паразитологія” на основі когнітивних прототипів, а також оцінка ефективності виконання цього типу навчальних вправ для підвищення успішності з предмета. Результати експерименту продемонстрували високу якість сприйняття студентами
навчального матеріалу у вигляді КП та якісно вищі (12 %) показники успішності при складанні модульного контролю студентами експериментальної групи, які в ході підготовки виконували самостійну роботу на основі КП.
Посилання
Атанов Г. А. Деятельностный подход в обучении / Г. А. Атанов. - Донецк: ЕАИ-пресс, 2001. -160 с.
Безбородова С. В. Технологии интенсификации учебного процесса в образовательном учреждении: дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. В. Безбородова-Н. Новгород, 2008. -206 с.
Медицинская протозоология. Содержательный модуль 5: для иностранных студентов мед. фак. / Т. И. Емец, Л М. Титова, А. Б. Приходько, В. И. Павличенко. - Запорожье, 2008.-30 с.
Лаврентьева Г. П. Методичні рекомендації з оцінювання психолого-педагогічних характеристик якості електронних освітніх ресурсів / Г. П. Лаврентьева // Інформаційні технології та засоби навчання. - 2014. - Т. 41, № 3. - С. 92-100.
Лекторский В. А. Когнитивный поход: научная монография /В. А. Лекторский.-М.: «Канон +» РООИ «Реабилитация», 2008.-464 с.
Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т./А. Н. Леонтьев-М.: Педагогика, 1983.-351 с.
Никитина Е. Г. Интенсификация самостоятельной работы студентов / Е. Г. Никитина, О. Ф. Троицкая// Материалы Междунар. науч.-метод. конф. - Пермь: Изд. «ОТ и ДО».- 2008.-С. 152-156.
Подошва Н. В. Интенсификация самостоятельной работы студентов вузов при обучении курсу высшей математики : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. В. Подошва - М., 2012.-191 с.
Рижов О. А. Методологічне та організаційне забезпечення системи післядипломної підготовки провізорів на основі інформаційних технологій: дис. док. фарм. наук: 15.00.01/О.А.Рижов-Київ,2010.-303 с.
Рыжов А. А. Алгоритмы формирования учебных элементов на основе структуры универсального класса объектов в интеллектуальных системах обучения / А. А. Рыжов, А. Н. Попов // Сборник работ Первого Всеукраинского съезда «Медична та біологічна інформатика і кібернетика» с международным участием - К. : Изд. НМАПО им. П. Л.Шупика.-2010.-С. 120.
Рыжов А. А. Когнитивный прототип как практический базис для структуризации и представления учебных декларативных знаний в ИСДО і А. А. Рыжов, А. Н. Попов ІІ Клиническая информатика и телемедицина. -2012. - № 1. - С. 133-138.
Рыжов А. А. Разработка и использование WYSIWYG WEB - редактора для создания эталонной модели учебного курса на основе когнитивных прототипов і А. А. Рыжов, А. Н. Попов іі Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю «Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2013»- Запорожье : Изд. ЗГМУ-2013.-С. 83.
Рыжов А. А. Программная реализация элементов когнитивных технологий в системе дистанционного обучения і А. А. Рыжов, А. Н. Попов іі Материалы науч.-прак- тич. конференции «Интеллектуальные системы принятия решений и проблемы вычислительного интеллекта (ISDMCI’2013)» - Херсон : Изд. ХНТУ . - 2013. - Т. 2. - C. 273-274.
Ткаченко О. Л. Теоретичні основи інтенсифікації навчального діалогу в сучасній школі і О. Л. Ткаченко іі Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : збірник наук. праць. - Вип. 31. - Київ- Запоріжжя, 2004.-С. 146—152.
Nkambou R. Advances in Intelligent Tutoring Systems і R. J. Nkambou, Bourdeau, R. Mizoguchi- Heidelberg : Springer Verlag, Studies in Computational Intelligence-Vol. 308.-S10 p.
Ryzhov A. Web-oriented Educational System for Supporting Students’ Learning Activity Based on Cognitive Prototypes і A. Ryzhov, A. Popov іі International Journal of e- Education, e-Business, e-Managementande-Learning.-2014. -Vol. 4, №. 4. (not published).
ISSN
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0