ОНТОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ НА ОСНОВІ КВАНТОВО-ФРЕЙМОВОЇ МОДЕЛІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.1.3792Анотація
В статті розглядається технологія компонентного проектування бази знань в адаптивній навчальній системі, розроблена на основі квантово-фреймової моделі. Даний підхід дає можливість завдяки використанню онтологічних принципів автоматизувати процес побудови навчальних курсів відповідно до поточного рівня навченості студента.Посилання
Зашрулью Ю. А. Онтологический подход к построению систем информационной поддержки научной и производственной деятельности /Ю. А. Загорулько, Е. А. Сидорова, О. И. Боровикова //Материалы Всероссийской конференции с международным участием “Знания - Онтологии -Теории” (ЗОНТ-09). - Новосибирск: Институт математики им. С. Л. Соболева СО РАН, 2009. - Т. 2. - С. 93-102.
Найханова Л. В. Создание декларативного метода извлечения знаний из терминологических словарей / Л. В. Найханова, Р. Б. Хаптахаева, Е. Н. Янсанова //Информационные технологии. - 2008. -№ 12. - С. 2-8.
Антонов И. В. Формирование онтологических моделей предметной области для электронных обучающих систем / И. В. Антонов, М. В. Воронов // Информационные технологии в обеспечении нового качества высшего образования. Сборник научных статей. - Кн. 2. - М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2010. - С. 48-55.
Найханова Л. В. Технология создания методов автоматического построения онтологий с применением генетического и автоматного программирования : монография . -Улан-Удэ: Изд-во БНЦ СО РАН, 2008. - 244 с.
Роботи аспірантів і молодих учених
Natalya F. Noy, Deborah L. McGuinness. Ontology Development 101: A Guide to Creating Your First Ontology / Stanford University, Stanford, CA, 94305 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://protege.stanford.edu.
Інструменти підтримки процесів аналітичної діяльності експерта при тематичному дослідженні інформаційних ресурсів та джерел/ О. П. Мінцер, О. В. Палагін, В. Ю. Величко, О. Є. Стрижак, Г. Тахере // Медична інформатика та інженерія.-2011.-№2.-С. 12-23.
Гагарин О. О. Проблемы создания гипертекстовой обучающей среды / О. О. Гагарин, С. В. Титенко // Вестник Восточноукраинского национального университета им. В. Даля. - Луганск,2007.-Ч. 2.-№4(ПО). -С. 6-15.
Марценюк В. П. Побудова бази знань в адаптивній навчальній системі / В. П. Марценюк, П. І. Федорук, М. В. Пікуляк// Вісник Київсьгогоунівсрситсту. Серія: фізико-математичні науки. - Київ, 2011. -№ 3. - С. 193-199.
Петровский А. Б. Мультимножества как модель представления многопризнаковых объектов в принятии решений и распознавании образов // А. Б. Петровский. - Искусствснный интеллект. - 2002. -№ 2. - С. 236-243.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0