КРИТЕРІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЗНАНЬ У ДИСЦИПЛІНАХ МОРФОЛОГІЧНОГО НАПРЯМКУ

Автор(и)

  • О. І. Kefeli-Yanovska Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.1.3790

Анотація

Розглядаються особливості прийняття управлінських рішень на прикладі оптимізації елементів навчальних програм. Запропоновано критерій оптимізації для вибору ефективних методів навчання ряду предметів на перших курсах у медичних університетах, а також використання технології «спіраль знань» для трансформаці медичних знань.

Посилання

Новиков Д. А. Модели и механизмы управления образовательными сетями и комплексами / Д. А. Новиков, Н. П. Глотова. -М. : Институт управления образованием РАО, 2004.-142 с.

Дьячко А. Г. Информационные технологии в планировании учебного процесса высшего образовательного учреждения/ А. Г. Дьячко, Ю. А. Крупин, С. Ю. Муратова -М.: МГИСС, 2000. - 96 с.

Гапоненко А. Л. Управление знаниями / А. Л. Гапоненко. - М.: ИПК шсслужбы, 2001. - 52 с.

Kagono T. Strategic vs. Evolutionary Management: / T. Kagono, I. Nonaka, K. Sakakibara [et al.] //AU.S.-Japan Comparisonof Strategy and Organization-New York: North-Holland, 1985,- 328 p

Баранчеев В. П. Управление знаниями в инновационной сфере: учебник [Текст] / В. П. Баранчеев. -М.: Благовест-В, 2007.-272 с.

Nonaka I. The Knowledge-Creating Company: How Japanese Companies Create the Dynamics of Innovation / I. Nonaka, H. Takeuchi. - Oxford: Oxford University Press, 1995,-304 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-14

Як цитувати

Kefeli-Yanovska О. І. (2015). КРИТЕРІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЗНАНЬ У ДИСЦИПЛІНАХ МОРФОЛОГІЧНОГО НАПРЯМКУ. Медична інформатика та інженерія, (1). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.1.3790

Номер

Розділ

Статті