ЩОДЕННИЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ МЕДИКО-ПРАВОВОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2013.4.2248Анотація
У роботі представлено небезпеку корупції в галузі медичної освіти на тлі загальнодержавної проблеми. Тому вкрай актуальним постає формування медико-правової освіти, починаючи на додипломному етапі підготовки фахівців-медиків при оцінюванні рівня теоретичних знань. Як інструмент обрано систему щоденного дистанційного тестового контролю знань студентів-медиків, покликану об’єктивізувати процес оцінювання в медичній освіті. Система дозволяє викладачам засобами Інтернет-технологій самостійно готувати щоденний тестовий контроль, а студентам-медикам відкинути сумніви в об’єктивності їх оцінювання і закласти підвалини медико-правової освіти.
Посилання
Спільні перший та другий раунди оцінювання. Оціночний звіт по Україні / Генеральний директорат з прав людини та юридичних питань, Директорат моніторингу. м. Страсбург, 21 березня 2007 р. - www.coe.int/greco.
Звіт про дотримання прав людини - 2006 рік / Оприлюднено Бюро з питань демократії, прав людини і праці Державного департаменту США 6 березня 2007 року - http://web.usembassy.kiev.ua.
Банчук М. В. Політика комп'ютеризованого тестового іспиту в контексті демократизації медичної освіти. Європейський та український досвід / М. В. Банчук // Медична інформатика та інженерія. - 2008. - № I. - С. 30-39.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0