ПРО КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "СЕСТРИНСЬКА СПРАВА"(БАКАЛАВР)
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2011.3.22Анотація
У роботі розглянуто основні концептуальні підходи до організації дистанційного навчання за спеціальністю «Сестринська справа» (бакалавр) у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського. Описано методики проведення практичних та лекційних занять при дистанційному навчанні.
Посилання
Скиба Е. Средства синхронного и асинхронного электронного обучения. [Електронний ресурс] / Е. Скиба. 20.05.10. - Режим доступу: http://v-class.ru/db/vc/ СР9084Б03Б2Р0098С3257584002СЕР24/аос.Ьіт1.
Морзе Н. В. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2008. - №2(6). - Режим доступу до журн.: http://www.ime.edu-ua.net/em6/content/08mnvshi.htm.
Информационные технологии и средства дистанционного обучения : учеб. пособие для студентов высших учебных заведений / Ильдар Маратович Ибрагимов ; под ред. А.Н. Ковшова. - М. : Издательский центр " Академия", 2005.
Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий / Г. К. Селевко: В 2 т. 2. - М. : НИИ школьных технологий, 2006.
Теория и практика дистанционного обучения : учеб. пособие / Под ред. Е. С. Полат. - М. : Изд. Центр "Академия", 2004.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0