РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДУ АДАПТИВНОГО ТЕСТУВАННЯ У СИСТЕМАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.1.177Анотація
У статті розглянуто можливості реалізації методів адаптивного тестування, подано найпростіші та необхідні процедури статистичної обробки результатів тестування знань і методи оцінки якості тесту. Розглянуто підхід до конструювання тестів, представлений в сучасній теорії тестування на основі математичної теорії параметричної оцінки тестових завдань на базі однопараметричної моделі Раша.
Посилання
Аванесов В. С. Теория и методика педагогических измерений (материалы публикаций). - М.: Подготовлено ЦТ и МКО УГТУ-УПИ, 2005. -98 с.
Кривицкий Б. Х. К вопросу о компьютерных программах учебного контроля знаний // Международный журнал "Образовательные технологии и общество". - Т. 7, № 2. - 2004. - C. 158-169.
Аванесов В. С. Научные проблемы тестового контроля знаний—М., 1994. — 135 с.
Trevor G. Bond, Christine M. Fox. Applying the Rasch Model. Fundamental Measurement in the Human Sciences. 2001. -280p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0