РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДУ АДАПТИВНОГО ТЕСТУВАННЯ У СИСТЕМАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • P. I. Fedoruk Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.1.177

Анотація

У статті розглянуто можливості реалізації методів адаптивного тестування, подано найпростіші та необхідні процедури статистичної обробки результатів тестування знань і методи оцінки якості тесту. Розглянуто підхід до конструювання тестів, представлений в сучасній теорії тестування на основі математичної теорії параметричної оцінки тестових завдань на базі однопараметричної моделі Раша.

Посилання

Аванесов В. С. Теория и методика педагогических измерений (материалы публикаций). - М.: Подготовлено ЦТ и МКО УГТУ-УПИ, 2005. -98 с.

Кривицкий Б. Х. К вопросу о компьютерных программах учебного контроля знаний // Международный журнал "Образовательные технологии и общество". - Т. 7, № 2. - 2004. - C. 158-169.

Аванесов В. С. Научные проблемы тестового контроля знаний—М., 1994. — 135 с.

Trevor G. Bond, Christine M. Fox. Applying the Rasch Model. Fundamental Measurement in the Human Sciences. 2001. -280p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Fedoruk, P. I. (2012). РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДУ АДАПТИВНОГО ТЕСТУВАННЯ У СИСТЕМАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Медична інформатика та інженерія, (1). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.1.177

Номер

Розділ

Статті