КОНТЕНТНА КОЛАБОРАЦІЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • V. V. Krasnov National Medical Academy of Postgraduate Education by P. L. Shupyk

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2013.3.1739

Анотація

Підкреслена проблема різкого зростання обсягів інформації в усіх галузях знань. Показано, що особливу незахищеність перед «лавиною» слабоструктурованих знань отримують учасники освітнього процесу. Виділена проблема низького співробітництва фахівців предметної області при створенні єдиної тематичної бази. Зроблений висновок про необхідність розвитку контентної міжінституційної колаборації фахівців з медичних предметних областей на основі методологій формалізації і структурування контенту, а також використання стандартів трансформації та передачі знань.

Посилання

Вороненко Ю. В. Ризик виникнення освітньої сингулярності: тенденції та можливі наслідки / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична інформатика та інженерія. - 2013. - №> 1. - C. 4-11.

Еляков А. Д. Информационная перегрузка людей /А. Д. Еляков // Социологические исследования. - 2005. -№ 5. - С. 114-121.

Gantz J. Extracting Value from Chaos, IDC 1142 / J. Gantz, D. Reinsel. - 2011. - Режим доступу: http://www.emc.com/collateral/analyst-reports/idcextracting-value-from-chaosar.pdf.

Gantz J. The Diverse and Exploding Digital Universe: An Updated Forecast of Worldwide Information Growth Through 2011 / John F. Gantz, Christopher Chute, Alex Manfrediz, Stephen Minton, David Reinsel, Wolfgang Schlichting, Anna Toncheva // IDC White Paper, 2008. - Режим доступу: http://www.ifap.ru/library/book268.pdf. 2012-02-28.

Gantz J. The Digital Universe Decade - Are You Ready? / J. Gantz, D. Reinsel. - May 2010. - Режим доступу: http://www.emc.com/digital_universe.

Журавлева Е. Ю. Эпистемический статус цифровых данных в современных научных исследованиях / Е. Ю. Журавлева // Вопросы философии. - 2012. - Режим доступу: http:// v p h i l . r u / i n d e x . p h p ? o p t i o n=com_content&task=view&id=473&Itemid=52#_edn18.

Hutmacher Walo. Key competencies for Europe // Report of the Symposium Berne, Switzerland 27-30 March, 1996. - Режим доступу: http://www. eric.ed. gov/ERICWebPortal/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED407717.

Хесус Лау. Руководство по информационной грамотности для образования на протяжении всей жизни / Лау Хесус. - 2006. - Режим доступу: www.ifap.ru.

Кронбергская декларация о будущем процессов приобретения и передачи знаний, UNESCO, 2007. - Режим доступу: http://www.ifap.ru/ofdocs/rest/kronberg.pdf.

Steve Carson. The unwalled garden: growth of the OpenCourseWare Consortium, 2001-2008 / Carson Steve //Open Learning. - 2009. - Vol. 24. - №> 1. - P. 23 - 29.

Парижская Декларация 2012 г. по ООР. - Режим доступу: http://www.unesco.org/new/fileadmin/MULTIMEDIA/HQ/CI/CI/pdf/Events/Russian_Paris_OER_Declaration.pdf.

Инглхарт Р. Развитие и демократия: что мы знаем о модернизации / Р. Инглхарт, К. Вельцель // Социология. - 2011.- №> 1. - С. 44-54.

Webometrics Ranking of World Universities. - Режим доступу: http://www.webometrics.info/index.html.

Araki T. Experimental investigation of geologically produced antineutrinos with KamLAND / T. Araki et al. //Nature. - 2005. - №> 436. - с. 499-503.

Fedorov Alexander. On Media Education / А. Fedorov. -Moscow: ICOS UNESCO "Information for All", 2008. - 156 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-22

Як цитувати

Krasnov, V. V. (2013). КОНТЕНТНА КОЛАБОРАЦІЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Медична інформатика та інженерія, (3). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2013.3.1739

Номер

Розділ

Статті