СТРАТЕГІЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • M. V. Banchuk Міністерство охорони здоров'я України
  • O. P. Volosovets Міністерство охорони здоров'я України
  • Yu. V. Voronenko Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л.Шупика
  • O. P. Mintser Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л.Шупика http://orcid.org/0000-0002-7224-4886

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.1.160

Анотація

Формулюються найважливіші принципи побудови процедур оцінювання. В цьому контексті як оціночний процес розглядається кваліметрія. Пропонується загальна системна модель якості підготовки фахівців, що формалізується у вигляді оцінювання комплексу направлених співвідношень.

Посилання

К обществам знаний. Доклад ЮНЕСКО // ЮНЕСКО. -Париж, 2005. - 78 с.

Україна на шляху до суспільства знань: освіта, наука, культура / За ред. А.В. Пазюка. - К.: МГО «Прайвесі Юкрейн», 2005. - 69 с.

Субетто А. И. Системологические основы образовательных систем. В 2-хкн. - М.: Исследоват. центр проблем качества подготовки специалистов, 1994. - 288 с.; 321 с. 4. Субетто А. И. Введение в нормологию и стандартоло-гию образования - СПб. - М.: ИЦ ПКПС, КГУ им. Н. А. Некрасова, 2001. -152 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Banchuk, M. V., Volosovets, O. P., Voronenko, Y. V., & Mintser, O. P. (2012). СТРАТЕГІЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ФАХІВЦІВ. Медична інформатика та інженерія, (1). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.1.160

Номер

Розділ

Статті