СТРАТЕГІЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.1.160Анотація
Формулюються найважливіші принципи побудови процедур оцінювання. В цьому контексті як оціночний процес розглядається кваліметрія. Пропонується загальна системна модель якості підготовки фахівців, що формалізується у вигляді оцінювання комплексу направлених співвідношень.
Посилання
К обществам знаний. Доклад ЮНЕСКО // ЮНЕСКО. -Париж, 2005. - 78 с.
Україна на шляху до суспільства знань: освіта, наука, культура / За ред. А.В. Пазюка. - К.: МГО «Прайвесі Юкрейн», 2005. - 69 с.
Субетто А. И. Системологические основы образовательных систем. В 2-хкн. - М.: Исследоват. центр проблем качества подготовки специалистов, 1994. - 288 с.; 321 с. 4. Субетто А. И. Введение в нормологию и стандартоло-гию образования - СПб. - М.: ИЦ ПКПС, КГУ им. Н. А. Некрасова, 2001. -152 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0