МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В МЕДИЦИНІ: ПІДХІД НА ОСНОВІ JAVA3D – ТЕХНОЛОГІЇ. ЧАСТИНА 1

Автор(и)

  • V. P. Martsnyuk Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського http://orcid.org/0000-0001-5622-1038
  • I. B. Melenchuk Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.4.156

Анотація

У статті досліджуються загальні теоретичні підходи комп’ютерної графіки. Вводиться поняття графу сцени та його основних компонент. Показане практичне використання бібліотеки Java3D на прикладі розробки переглядача .obj-файлів анатомічних зображень.

Посилання

Angle, E. (2006). Interactive computer graphics: A top-down approach with OpenGL. Addison Wesley

Bannach, D., Amft, O., Kunze, K. S., Heinz, E. A., Troster, G., & Lukowicz, P. (2007).Waving real hand gestures recorded by wearable motion sensors to a virtual car and driver in a mixedreality parking game. Proceedings of the IEEE Symposium on Computational Intelligence and Games (pp. 32-39).

Bekins, D., Yost, S., Garrett, M., Deutsch, J., Htay, W. M., Xu, D., & Aliaga, D. (2006). Mixed reality tabletop (MRT): Alow-cost teleconferencing framework for mixed-reality applications. Proceedings of the IEEE Virtual Reality Conference (pp 34). Washington, DC: IEEE Computer Society.

Benko, H., Ishak, E. W., & Feiner, S. (2004). Collaborative mixed reality visualization of an archaeological excavation. Proceedings of the 3rd IEEE and ACM International Symposium on Mixed and Augmented Reality (pp 132-140). Washington, DC: IEEE Computer Society.

Blanchebarbe, P, & Diehl, S. (2001). A framework for component based model acquisition and presentation using Java3D. Proceedings of the 6th International Conference on 3D Web Technology (pp 117-125). New York: ACM.

Bouvier, D. J. (2006). Getting started with the Java 3D API, Sun Microsystems. Retrieved from http://java.sun.com/products/java-media/3D/collateral/j3d_tutorial_ch7.pdf

Burrows, A. L., & England, D. (2002). Java 3D, 3D graphical environments and behaviour. Software—Practice and Experience, 32(4), 359-376.

Myron W Krueger, Artificial Reality (1983), Artificial Reality II (1991) Wellner, P., Mackay, W. & Gold, R. Eds. Special issue on computer augmented environments: back to the real world.

Communications of the ACM, Volume 36, Issue 7.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Martsnyuk, V. P., & Melenchuk, I. B. (2012). МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В МЕДИЦИНІ: ПІДХІД НА ОСНОВІ JAVA3D – ТЕХНОЛОГІЇ. ЧАСТИНА 1. Медична інформатика та інженерія, (4). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.4.156

Номер

Розділ

Статті