Тенденції процесів інформатизації університетів біомедичного спрямування.

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2023.3-4.14464

Ключові слова:

інформатизація університетів, загальні принципи інформатизації університетів, напрями інформатизації університетів

Анотація

Розглянуто останні світові та національні досягнення за напрямом інформатизації університетів. Підкреслено думку, що зі стрімким розвитком інформаційних технологій реформа університетських систем управління стала важливою проблемою в галузі освіти сьогодні. З безперервним розширенням масштабів університетів традиційні методи управління більше не можуть задовольнити потреби сучасних університетів. Узагальнено тенденції та завдання інформатизації університетів біомедичного спрямування за останні роки. Підкреслено, що інформатизація університетів біомедичного спрямування має динамічне визначати основні її напрями, встановлювати цілі, зміст дій і очікуваний результат за кожним напрямом, а також передбачати подальший розвиток інформатизації у вигляді технічних завдань, техноробочих проєктів, підпрограм, планів заходів, графіків робіт та інших документів. Інформатизація системи управління в університетах забезпечить адаптацію до потреб сучасного управління освітою, підвищення його ефективності та якості надання освітніх послуг. Зауважено, що конкордатність інформаційних технологій має відповідати принципам інформаційної безпеки, забезпеченню сталого розвитку університету та підтримки високого рівня паралелізму. Ці принципи є ключовими для забезпечення безперебійної роботи системи управління університетом. Отже, інформатизація закладу вищої освіти має ґрунтуватися на системах управління знаннями та прийняття рішень, а також забезпечувати реле-вантність організаційної структури.

Посилання

Pro Natsional'nu prohramu informatyzatsiyi : Zakon Ukrayiny vid 01.12.2022 № 2807-IX. [On the National Informatization Program: Law of Ukraine dated December 1, 2022 No. 2807-IX.]. Holos Ukrayiny [Voice of Ukraine]. 28 hrud. (№ 263) [December 28. (No. 263)]. [In Ukrainian].

Jin, N. (2018). The Impact of Education Informatization on College Education. Advances in Economics, Business and Management Research. Volume 75. 8th International Conference on Education and Management (ICEM 2018).

Hofman, A., Aravena C., Aliaga V. (2016). Information and communication technologies and their impact in the economic growth of Latin America. J. Telecommunications Policy, 40 (5), 485-501. DOI: https://doi.org/10.1016/j.telpol.2016.02.002

Habal, Mutaz, B. (2017). Research and its Impact on Education and Information in the Global Arena. Journal of Craniofacial Surgery, 28 (8), 1887-1888. DOI: https://doi.org/10.1097/SCS.0000000000004221

Webb, L., Clough, J., O'Reilly, Declan et al. (2017). The utility and impact of information communication technology (ICT) for preregistration nurse education: A narrative synthesis systematic review. Nurse Education Today, 48(Complete),160-171. DOI: https://doi.org/10.1016/j.nedt.2016.10.007

Zhang, T. Z. T. (2006). Investigation and Research on Physical Education Informatization in Higher Institutions. Journal of Shandong Institute of Physical Education & Sports, 37 (6), 212-215.

Jiang, M. H., Cai, B., Tuo, Y. et al. (2009). The Valid Connection between the Information Service of the University Library and the Education Informatization. Economic Research Guide, 58 (12), 163-175.

Serafim, S. A., Forster, C., Simoes, M. J., Penaforte, T. R. (2010). Assessment of informatization for the dispensing of medications at a university hospital. Clinics (Sao Paulo), Vol. 65, No.4, 417-424. DOI: https://doi.org/10.1590/S1807-59322010000400011

Baryshev, R. A., Zaharov, P. A., Babina, O. I. (2015). Informatization of education: reader personal account and electronic library in university. Journal of Siberian Federal University. Humanities & Social Sciences, Vol. 9, No. 8, 1979-1989. DOI: https://doi.org/10.17516/1997-1370-2015-8-9-1979-1989

Yuxia, D., Gaixue, Y. (2003). Distance education: efficient tool of promoting fairness in education. Modern Distance Education, Vol. 2.

Qing, L., Miao, L. (2013). Literature review on special education informatization research in China. Modern Educational Technology, Vol. 7.

Sapargaliyev, D., Shulenbayeva, K. (2013). Informatization of Kazakhstani higher education. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 83, 468-472. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.06.092

You, H., Chi, R. (2012). Informatization and the industrial upgrading in China. Service Science, Vol. 3, No. 1, 7-20.

Yang, Y. (2017). Concepts and policy innovations in the national education plan. Chinese Education & Society, 50 (3), 142-161. DOI: https://doi.org/10.1080/10611932.2017.1330997

Fu, W., Wang, Q., Zhao, X. (2018). Platform-based service innovation and system design: research opportunities. Industrial Management & Data Systems, 118 (2), 130-145. DOI: https://doi.org/10.1108/IMDS-03-2017-0130

Jinhuang, L. (2022). Problems and Solutions in the Informatization Construction of Academic Management Systems in Universities. Journal of Wuxi Vocational and Technical College, 21 (04), 55-58+76.

Bin, H. (2021). Research on the Informatization Construction of University Academic Management System. Education Informatization Forum, 06, 67-68.

Xuemei, Z. (2019). Exploration of the Application of Informatized Academic Management System in Academic Management in Universities. Journal of Jiangxi Electric Power Vocational and Technical College, 32 (07), 77-79.

Tingting, Z. (2019). Analysis of the Current Situation and Countermeasures for the Informatization Construction of Academic Management Systems in Universities. Journal of Jiamusi Vocational College, 01, 108-109.

Qinan, Y. (2023). Research on Informatization reform of university educational administration system. Information and Knowledge Management, Vol. 4, 15-19. doi: http://dx.doi.org/10.23977/infkm.2023.040403. DOI: https://doi.org/10.23977/infkm.2023.040403

Ordenov, S., Polishchuk, O., Skyba, I., Shorina, T. (2020). Clarification of problems in modern society in the processes of Informatization and globalization. E3S Web Conf., 164. doi: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016411037. DOI: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016411037

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-21

Як цитувати

Мінцер, О. П. (2024). Тенденції процесів інформатизації університетів біомедичного спрямування. Медична інформатика та інженерія, (3-4), 4–24. https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2023.3-4.14464

Номер

Розділ

Статті