ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 224 «ТЕХНОЛОГІЇ МЕДИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ЛІКУВАННЯ»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2023.1-2.13964

Ключові слова:

освітньо-наукова програма, технології медичної діагностики та лікування, здобувач вищої освіти, інформаційні технології, компетентність, мульдисциплінарність, трансдисциплінарність

Анотація

Розвиток галузі охорони здоров'я неможливий без застосування сучасних технологій, що останнім часом стають одним із вирішальних факторів для забезпечення якісної та ефективної медичної діагностики та лікування пацієнтів. Завдяки залученню інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій, мі-кроелектроніки виникли такі напрями як телемедицина, цифрова охорона здоров'я, мобільна медицина, 3D-друк (адитивні технології) та інші. В той же час без лабораторних та інструментальних досліджень неможливою стає не тільки постановка клінічного діагнозу, але й контроль над безпекою лікування. Від рівня достовірності досліджень залежить прийняття лікарем рішень про діагностування, профілактику та лікування пацієнта. Представлено сучасне уявлення про програму навчання майбутніх спеціалістів ступеня доктора філософії за спеціальністю 224 «Технології медичної діагностики та лікування» галузі знань 22 «Охорона здоров'я». Методами експертного оцінювання проаналізовано розвиток теорії і практики застосування технологій діагностики та лікування захворювань внутрішніх органів, у тому числі інформаційних. Уніфіковано сучасні технології клінічних лабораторних і променевих методів дослідження, що сприяють підвищенню якості надання медичної допомоги; методи променевої терапії, що сприяють підвищенню ефективності лікування онкологічних і неонкологічних захворювань, а також методи прийняття рішень у діагностиці, лікуванні та прогнозуванні станів пацієнта.

По завершенню навчання, здобувачі вищої освіти третього рівня мають оволодіти загальнонаукови-ми компетентностями, здобути універсальні навики дослідника та мовні компетентності. Тематика курсів професійної підготовки розроблена з метою сприяння здатності інтегрувати знання та розв'язувати складні завдання в мультидисциплінарних і трансдисциплінарних контекстах. Отже, зміст запропонованої освітньо-науково'! програми за спеціальністю 224 «Технології медичної діагностики та лікування» направлено на підготовку висококваліфікованих і конкурентоспроможних спеціалістів ступеня доктора філософії та здобуття ними в процесі навчання необхідних теоретичних знань, що носять мультидисциплінарний характер, та комплексу практичних умінь, навиків і компетентностей для виконання інноваційних наукових досліджень та впровадження отриманих результатів у практичну охорону здоров'я.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-09

Як цитувати

Мінцер, О., Бабкіна, Т. М., Щербіна, О. В., Клименко, С. В., Краснов, В. В., Король, П. О., & Сергієнко, Л. І. (2023). ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 224 «ТЕХНОЛОГІЇ МЕДИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ЛІКУВАННЯ». Медична інформатика та інженерія, (1-2), 98–108. https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2023.1-2.13964

Номер

Розділ

Статті