ФОРМУВАННЯ ШЛЯХІВ СТВОРЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ, РЕГІОНАЛЬНИХ ТА ПЕРСОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ПРОСТОРІВ ДЛЯ БПР ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2022.4.13409

Ключові слова:

освітні простори, персональний освітній простір, безперервний професійний розвиток лікарів і фармацевтів, віртуальний простір, стратегії передавання знань, трансфер знань, конструктивістська парадигма передавання знань

Анотація

Проаналізовано зміни в стратегії розвитку навчального процесу, особливо при безперервному професійному розвитку (БПР) лікарів і фармацевтів, каталізовані сучасними інформаційними технологіями. Підкреслюється думка, що термін «класна кімната», принаймні в його традиційному розумінні, більше не може охоплювати місце, де відбувається навчання. Очевидно, що простір, у якому відбувається навчання, більше не є просто фізичним; це також віртуальний простір. Відповідно змінюються уявлення про освітній процес. Відправною точкою для переосмислення навчальних просторів для підтримки БПР лікарів і фармацевтів являється нове бачення навчальної діяльності, що ці простори повинні підтримувати. Це бачення має ґрунтуватися на новій теорії освіти, а також на визнанні індивідуальних характеристик лікарів і викладачів, які використовують ці простори. Крім того слід ураховувати особливу культуру закладу. Організаційна структура та фінансові обставини також мають ураховуватися. Створення дизайну навчального простору - довгостроковий проєкт, що має включати формування та підтримку консенсусу серед усіх учасників викладання навчальних матеріалів, бачення навчальної програми та врахування нових технологій.

Посилання

Cook, D. J. (2010). Learning Setting-Generalized Activity Models for Smart Spaces. IEEE Intell Syst., 2010 (99),1.

Hughes, J. M., Morrison, L. J. (2020). Innovative Learning Spaces in the Making. Frontiers in Education, 5. DOI: https://doi.org/10.3389/feduc.2020.00089

Brown, M. (2021). The 2021 EDUCAUSE Horizon Report®. Dartmouth College. Teaching and Learning Edition.

Poot, A., Austin, L. (2011). The Personal Learning Space - technology enabling engaging pedagogy. In G. Williams, P. Statham, N. Brown, B. Cleland (Eds.), Changing Demands, Changing Directions. Proceedings ascilite Hobart, 1015-1020.

Ramsden, S., Richardson, F. M., Josse, G., Thomas, M. S. et al. (2011). Verbal and non-verbal intelligence changes in the teenage brain. Nature. 479 (7371), 113-116. DOI: https://doi.org/10.1038/nature10514

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-26

Як цитувати

Мінцер, О. П., Жуковський, О. М., & Грачова, Т. І. (2023). ФОРМУВАННЯ ШЛЯХІВ СТВОРЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ, РЕГІОНАЛЬНИХ ТА ПЕРСОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ПРОСТОРІВ ДЛЯ БПР ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ. Медична інформатика та інженерія, (4), 4–8. https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2022.4.13409

Номер

Розділ

Статті