ФОРМУВАННЯ ШЛЯХІВ СТВОРЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ, РЕГІОНАЛЬНИХ ТА ПЕРСОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ПРОСТОРІВ ДЛЯ БПР ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2022.4.13409Ключові слова:
освітні простори, персональний освітній простір, безперервний професійний розвиток лікарів і фармацевтів, віртуальний простір, стратегії передавання знань, трансфер знань, конструктивістська парадигма передавання знаньАнотація
Проаналізовано зміни в стратегії розвитку навчального процесу, особливо при безперервному професійному розвитку (БПР) лікарів і фармацевтів, каталізовані сучасними інформаційними технологіями. Підкреслюється думка, що термін «класна кімната», принаймні в його традиційному розумінні, більше не може охоплювати місце, де відбувається навчання. Очевидно, що простір, у якому відбувається навчання, більше не є просто фізичним; це також віртуальний простір. Відповідно змінюються уявлення про освітній процес. Відправною точкою для переосмислення навчальних просторів для підтримки БПР лікарів і фармацевтів являється нове бачення навчальної діяльності, що ці простори повинні підтримувати. Це бачення має ґрунтуватися на новій теорії освіти, а також на визнанні індивідуальних характеристик лікарів і викладачів, які використовують ці простори. Крім того слід ураховувати особливу культуру закладу. Організаційна структура та фінансові обставини також мають ураховуватися. Створення дизайну навчального простору - довгостроковий проєкт, що має включати формування та підтримку консенсусу серед усіх учасників викладання навчальних матеріалів, бачення навчальної програми та врахування нових технологій.
Посилання
Cook, D. J. (2010). Learning Setting-Generalized Activity Models for Smart Spaces. IEEE Intell Syst., 2010 (99),1.
Hughes, J. M., Morrison, L. J. (2020). Innovative Learning Spaces in the Making. Frontiers in Education, 5. DOI: https://doi.org/10.3389/feduc.2020.00089
Brown, M. (2021). The 2021 EDUCAUSE Horizon Report®. Dartmouth College. Teaching and Learning Edition.
Poot, A., Austin, L. (2011). The Personal Learning Space - technology enabling engaging pedagogy. In G. Williams, P. Statham, N. Brown, B. Cleland (Eds.), Changing Demands, Changing Directions. Proceedings ascilite Hobart, 1015-1020.
Ramsden, S., Richardson, F. M., Josse, G., Thomas, M. S. et al. (2011). Verbal and non-verbal intelligence changes in the teenage brain. Nature. 479 (7371), 113-116. DOI: https://doi.org/10.1038/nature10514
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0