СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ КАФЕДРИ МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ АВТОМАТИЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ СИСТЕМИ

Автор(и)

  • О. А. Ryzhov Запорізький державний медичний університет
  • V. V. Vasilakin Запорізький державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.4.119

Анотація

Авторами проведений аналіз організаційних засад застосування автоматизованої навчальної системи на кафедрах вищого медичного навчального закладу. Використання методології системного аналізу, а також програмного забезпечення BPWIN, дозволило виконати структурно-функціональний аналіз педагогічної системи кафедри, виявити ієрархію людино-машинної взаємодії в складній біотехнологічній системі, яка формується при застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.

Посилання

Вороненко Ю. В. До питання кредигао-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2004. - №2. -С. 4-7.

Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу / О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2006. - №2. - С. 89-92.

Пидаев А. В. Болонский процесс в Европе / А. В. Пидаев, В. Г. Передерій. - К.: 2004. - 192 с.

Бочков В. Е. Моделирование и реализация системы управления знаниями и образовательной деятельностью в сетевых учреждениях открытого дистанционного образования на основе информационно-коммуникационных технологий / В. Е. Бочков // Качество. Инновации. Образование. - М.: ЕЦК - 2007. - №3 - С. 65-72.

Беспалько В. П. Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тысячелетия) / В. П. Беспалько - М.: Изд-во Московского психолого-социального института, 2002. - 351с.

Бочков В.Е. Эволюция педагогической системы и дистанционные образовательные технологии как факторы формирования отраслевой экономики открытого образования / В.Е. Бочков // Качество. Инновации. Образование.-М. :ЕЦК-2004. - № 3 - С. 57-70.

Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В.П. Беспалько. - М.: Ин-т проф. обр. РАО, 1995. - 336 с.

Андреев А. А. Прикладная философия открытого образования: педагогический аспект / А. А. Андреев, В.И. Солдаткин. - М. : РИЦ «Альфа» МГОПУ им. М.А. Шолохова, 2002. - 168 с.

Концепция информатизации учебного процесса. - М. : НОУ «Академия электронной дидактики», 2004. - 11 с.

Бочков В.Е. Универсальная модель педагогической системы как основа для проектирования взаимодействий в межгосударственной сети открытого дистанционного образования при формировании единого образовательного пространства в СНГ / В.Е. Бочков // XI Всероссийская научно-методическая конференция «Телематика '2004». Санкт-Петербург: http://tm.ifmo.ru/tm2004/src/089d.pdf

Марка Д. А. Методология структурного анализа и проектирования SADT / Дэвид А. Марка и Клемент МакГоуэн. - McGraw-Hill Book Company. - 240 с.

Методология функционального моделирования: Рекомендации по стандартизации P 50.1.028 - 2001 ГОСТ России. Информационные технологии поддержки жизненного цикла продукции / Госстандарт России. - Москва. - 49 с.

Рыжов А. А. Объектно-ориентированные принципы построения формализованной модели знаний специалиста-провизора в системе последипломной подготовки / А. А. Рыжов // Сьогодення та майбутнє фармації : тези доповідей Всеукраїнського конгресу "Сьогодення та майбутнє фармації" (16-19 квітня 2008 р.). - Х. : Вид-во НФаУ, 2008. - С. 599.

Рижов О. А. Модель представлення знань на основі понять для комп'ютерних систем навчання / О. А. Рижов // Медична інформатика та інженерія. - №2 2. - 2008. - С. 8388.

Рыжов А. А. Алгоритмы оценки знаний на основе эталонной модели знаний специалиста-провизора / А.А. Рыжов // Сьогодення та майбутнє фармації : тези доповідей Всеукраїнського конгресу "Сьогодення та майбутнє фармації" (16-19 квітня 2008 р.). - Х. : Вид-во НФаУУ 2008. -С. 599.

Васілакін В.В. Принципи організації системи моніторингу самостійної роботи студентів засобами програмної моделі / В.В. Васілакін, О. А. Рижов // Медична інформатика та інженерія : наук.-практ. журн. - 2008. - N° 2. - С. 65-70.

Рижов О. А. Інфраструктура ВНЗу - базис дистанційної освіти / О.А. Рижов, Ю.М. Колесник // Медична освіта.

- 2002. - № 2. - С. 89-92.

Рижов О.А. Інструментальна система візуального проектування навчальних комп'ютерних систем RATOS X.1 / О. А. Рижов, Є. А. Супрун // Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів: досвід, проблеми та перспективи: мат. науково-практичної конференції. -Харків: Вид-во НФаУ, 2004 - С.94-95.

Васілакін В.В. Принципи організації системи моніторингу самостійної роботи студентів засобами програмної моделі / В.В. Васілакін, О.А. Рижов // Медична інформатика та інженерія : наук.-практ. журн. - 2008. - N° 2. - С. 65-70.

Васілакін В.В. Здійснення дистанційного моніторингу навчальної діяльності засобами NetOP School в інформаційному середовищі CAMPUS / В.В. Васілакін // Актуальні питання фармацевтичної та медичної науки та практики : збірник наук. статей. - Запоріжжя, 2008. - Вип. XXI. - Т. 2. - С. 22-25.

Сікорський П. Кредитно-модульна технологія у вищих навчальних закладах / П. Сікорський // Шлях освіти. - 2004. -№ 3. - С. 29-34.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-13

Як цитувати

Ryzhov О. А., & Vasilakin, V. V. (2012). СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ КАФЕДРИ МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ АВТОМАТИЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ СИСТЕМИ. Медична інформатика та інженерія, (4). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.4.119

Номер

Розділ

Статті