СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ КАФЕДРИ МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ АВТОМАТИЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ СИСТЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.4.119Анотація
Авторами проведений аналіз організаційних засад застосування автоматизованої навчальної системи на кафедрах вищого медичного навчального закладу. Використання методології системного аналізу, а також програмного забезпечення BPWIN, дозволило виконати структурно-функціональний аналіз педагогічної системи кафедри, виявити ієрархію людино-машинної взаємодії в складній біотехнологічній системі, яка формується при застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.
Посилання
Вороненко Ю. В. До питання кредигао-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2004. - №2. -С. 4-7.
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу / О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2006. - №2. - С. 89-92.
Пидаев А. В. Болонский процесс в Европе / А. В. Пидаев, В. Г. Передерій. - К.: 2004. - 192 с.
Бочков В. Е. Моделирование и реализация системы управления знаниями и образовательной деятельностью в сетевых учреждениях открытого дистанционного образования на основе информационно-коммуникационных технологий / В. Е. Бочков // Качество. Инновации. Образование. - М.: ЕЦК - 2007. - №3 - С. 65-72.
Беспалько В. П. Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тысячелетия) / В. П. Беспалько - М.: Изд-во Московского психолого-социального института, 2002. - 351с.
Бочков В.Е. Эволюция педагогической системы и дистанционные образовательные технологии как факторы формирования отраслевой экономики открытого образования / В.Е. Бочков // Качество. Инновации. Образование.-М. :ЕЦК-2004. - № 3 - С. 57-70.
Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В.П. Беспалько. - М.: Ин-т проф. обр. РАО, 1995. - 336 с.
Андреев А. А. Прикладная философия открытого образования: педагогический аспект / А. А. Андреев, В.И. Солдаткин. - М. : РИЦ «Альфа» МГОПУ им. М.А. Шолохова, 2002. - 168 с.
Концепция информатизации учебного процесса. - М. : НОУ «Академия электронной дидактики», 2004. - 11 с.
Бочков В.Е. Универсальная модель педагогической системы как основа для проектирования взаимодействий в межгосударственной сети открытого дистанционного образования при формировании единого образовательного пространства в СНГ / В.Е. Бочков // XI Всероссийская научно-методическая конференция «Телематика '2004». Санкт-Петербург: http://tm.ifmo.ru/tm2004/src/089d.pdf
Марка Д. А. Методология структурного анализа и проектирования SADT / Дэвид А. Марка и Клемент МакГоуэн. - McGraw-Hill Book Company. - 240 с.
Методология функционального моделирования: Рекомендации по стандартизации P 50.1.028 - 2001 ГОСТ России. Информационные технологии поддержки жизненного цикла продукции / Госстандарт России. - Москва. - 49 с.
Рыжов А. А. Объектно-ориентированные принципы построения формализованной модели знаний специалиста-провизора в системе последипломной подготовки / А. А. Рыжов // Сьогодення та майбутнє фармації : тези доповідей Всеукраїнського конгресу "Сьогодення та майбутнє фармації" (16-19 квітня 2008 р.). - Х. : Вид-во НФаУ, 2008. - С. 599.
Рижов О. А. Модель представлення знань на основі понять для комп'ютерних систем навчання / О. А. Рижов // Медична інформатика та інженерія. - №2 2. - 2008. - С. 8388.
Рыжов А. А. Алгоритмы оценки знаний на основе эталонной модели знаний специалиста-провизора / А.А. Рыжов // Сьогодення та майбутнє фармації : тези доповідей Всеукраїнського конгресу "Сьогодення та майбутнє фармації" (16-19 квітня 2008 р.). - Х. : Вид-во НФаУУ 2008. -С. 599.
Васілакін В.В. Принципи організації системи моніторингу самостійної роботи студентів засобами програмної моделі / В.В. Васілакін, О. А. Рижов // Медична інформатика та інженерія : наук.-практ. журн. - 2008. - N° 2. - С. 65-70.
Рижов О. А. Інфраструктура ВНЗу - базис дистанційної освіти / О.А. Рижов, Ю.М. Колесник // Медична освіта.
- 2002. - № 2. - С. 89-92.
Рижов О.А. Інструментальна система візуального проектування навчальних комп'ютерних систем RATOS X.1 / О. А. Рижов, Є. А. Супрун // Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів: досвід, проблеми та перспективи: мат. науково-практичної конференції. -Харків: Вид-во НФаУ, 2004 - С.94-95.
Васілакін В.В. Принципи організації системи моніторингу самостійної роботи студентів засобами програмної моделі / В.В. Васілакін, О.А. Рижов // Медична інформатика та інженерія : наук.-практ. журн. - 2008. - N° 2. - С. 65-70.
Васілакін В.В. Здійснення дистанційного моніторингу навчальної діяльності засобами NetOP School в інформаційному середовищі CAMPUS / В.В. Васілакін // Актуальні питання фармацевтичної та медичної науки та практики : збірник наук. статей. - Запоріжжя, 2008. - Вип. XXI. - Т. 2. - С. 22-25.
Сікорський П. Кредитно-модульна технологія у вищих навчальних закладах / П. Сікорський // Шлях освіти. - 2004. -№ 3. - С. 29-34.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0