ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ В ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ

Автор(и)

  • О. П. Мінцер Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • А. Г. Габович Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • С. П. Кошова Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2019.4.11025

Ключові слова:

індивідуальна траєкторія навчання, портфоліо лікаря, технологічна карта навчання, особистісно-орієнтована освіта.

Анотація

Розглянуто питання формування індивідуальної освітньої траєкторії в системі післядипломного навчання лікарів і провізорів. Підкреслюється, що, не зважаючи на подальші процеси відкриття університетської освіти, створення платформ дистанційного передавання знань, формування індивідуального освітнього плану не здійснюється. Відсутнє й математичне оцінювання оптимізації навчання. Важливим стає визначення основних принципів формування індивідуальної освітньої траєкторії. Зроблено висновки про те, що побудову індивідуальної освітньої траєкторії лікарів і провізорів слід завершити на етапі бакалав-рату. Пдкреслено також, що портфоліо як основний документ лікаря повинен містити технологічну карту проходження освіти з обов'язковим включенням у процес навчання навиків, пов'язаних із пацієнтоцентрованим підходом, принципам комунікації і пдвищеним умістом поведінкових і соціальних наук.

Посилання

Zakon Ukrayini «Pro vishu osvitu» [The Law of Ukraine «On Higher Education»] vid 01.07.2014 № 1556-VII (redakciya vid 18.12.2019). [In Ukrainian].

Kanaev, N. M. (2005). Globalizaciya i vysshee obrazovanie. Vzglyad iz UNESKO [ Globalization and higher education. A view from UNESCO]. Filosofiya obrazovaniya (Philosophy of Education), 1 (12), 26-31. [In Russian].

Klepko, S. F. (1998). Integrativna osvita i poliformizm znannya. [Integrative education and the polyformism of knowledge]. Kyiv — Poltava — Harkiv, 360. [In Ukrainian].

Kovaleva, O. V., Mazurkevich, L. A. (2009). K voprosu o razvitii vysshego obrazovaniya v kontekste globalizacii. [On the issue of higher education development in the context of globalization]. Donetsk: DonNTU, 115-122. URL: http://ea.donntu.edu.ua/ bitstream/123456789/10838/4/kovaleva.pdf. [in Russian].

Ovcharuk, O. V. (2004). Kompetentnisnij pidhid u suchasnij osviti: Svitovij dosvid ta ukrayinski perspektivi. [Approach in Contemporary Education: World Experience and Ukrainian Perspectives: Biblioteka z osvitnoyi politiki]. Kyiv: KIS, 112. [In Ukrainian].

Raven, Dz. (2002). Kompetentnost v sovremennom obshestve: vyyavlenie, razvitie i realizaciya. [Competence in modern society: identification, development and realization]. Moscow: Cogito Center, 396. [In Russian].

Miles, A. , Asbridge, J. E. (2014). The European Society for Person Centered Healthcare (ESPCH) — raising the bar of health care quality in the Century of the Patient. J Eval Clin Pract., 20, 729-733. DOI: https://doi.org/10.1111/jep.12317

Miles, A., Asbridge, J. E., Caballero, F. (2015). Towards a person-centered medical education: challenges and imperatives. Educacion Medica, 16 (1), 25-33. DOI: https://doi.org/10.1016/j.edumed.2015.05.001

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-04

Як цитувати

Мінцер, О. П. ., Габович, А. Г., & Кошова, С. П. (2020). ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ В ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ. Медична інформатика та інженерія, (4), 80–82. https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2019.4.11025

Номер

Розділ

Статті