ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ В ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2019.4.11025Ключові слова:
індивідуальна траєкторія навчання, портфоліо лікаря, технологічна карта навчання, особистісно-орієнтована освіта.Анотація
Розглянуто питання формування індивідуальної освітньої траєкторії в системі післядипломного навчання лікарів і провізорів. Підкреслюється, що, не зважаючи на подальші процеси відкриття університетської освіти, створення платформ дистанційного передавання знань, формування індивідуального освітнього плану не здійснюється. Відсутнє й математичне оцінювання оптимізації навчання. Важливим стає визначення основних принципів формування індивідуальної освітньої траєкторії. Зроблено висновки про те, що побудову індивідуальної освітньої траєкторії лікарів і провізорів слід завершити на етапі бакалав-рату. Пдкреслено також, що портфоліо як основний документ лікаря повинен містити технологічну карту проходження освіти з обов'язковим включенням у процес навчання навиків, пов'язаних із пацієнтоцентрованим підходом, принципам комунікації і пдвищеним умістом поведінкових і соціальних наук.
Посилання
Zakon Ukrayini «Pro vishu osvitu» [The Law of Ukraine «On Higher Education»] vid 01.07.2014 № 1556-VII (redakciya vid 18.12.2019). [In Ukrainian].
Kanaev, N. M. (2005). Globalizaciya i vysshee obrazovanie. Vzglyad iz UNESKO [ Globalization and higher education. A view from UNESCO]. Filosofiya obrazovaniya (Philosophy of Education), 1 (12), 26-31. [In Russian].
Klepko, S. F. (1998). Integrativna osvita i poliformizm znannya. [Integrative education and the polyformism of knowledge]. Kyiv — Poltava — Harkiv, 360. [In Ukrainian].
Kovaleva, O. V., Mazurkevich, L. A. (2009). K voprosu o razvitii vysshego obrazovaniya v kontekste globalizacii. [On the issue of higher education development in the context of globalization]. Donetsk: DonNTU, 115-122. URL: http://ea.donntu.edu.ua/ bitstream/123456789/10838/4/kovaleva.pdf. [in Russian].
Ovcharuk, O. V. (2004). Kompetentnisnij pidhid u suchasnij osviti: Svitovij dosvid ta ukrayinski perspektivi. [Approach in Contemporary Education: World Experience and Ukrainian Perspectives: Biblioteka z osvitnoyi politiki]. Kyiv: KIS, 112. [In Ukrainian].
Raven, Dz. (2002). Kompetentnost v sovremennom obshestve: vyyavlenie, razvitie i realizaciya. [Competence in modern society: identification, development and realization]. Moscow: Cogito Center, 396. [In Russian].
Miles, A. , Asbridge, J. E. (2014). The European Society for Person Centered Healthcare (ESPCH) — raising the bar of health care quality in the Century of the Patient. J Eval Clin Pract., 20, 729-733. DOI: https://doi.org/10.1111/jep.12317
Miles, A., Asbridge, J. E., Caballero, F. (2015). Towards a person-centered medical education: challenges and imperatives. Educacion Medica, 16 (1), 25-33. DOI: https://doi.org/10.1016/j.edumed.2015.05.001
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0