СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2019.4.11021Ключові слова:
системний безперервний педагогічний розвиток, система підготовки та підвищення кваліфікації викладачів, показник особистого розвитку викладача, неформальна та інформальна освітаАнотація
Питання розвитку післядипломної медичної освіти науково-педагогічних працівників актуалізувалися в зв'язку з модернізацією всієї системи освіти. Констатовано відсутність у державі цілісної системи підготовки та підвищення кваліфікації викладачів післядипломної медичної освіти. Тому існує необхідність обґрунтування системи цілеспрямованих і програмних зусиль для забезпечення традиційної спрямованості розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників на вдосконалення після-дипломного медичного викладання із застосуванням системного підходу. Підкреслено, що підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників у системі післядипломної медичної освіти в період інтенсивного реформування галузі набуває надзвичайного значення. Запропонована спеціальна програма підготовки в рамках стратегії системного безперервного педагогічного розвитку. Важливим індикатором спеціальної програми може стати показник особистого розвитку викладача—векторна характеристика з координатами у вигляді цифрових показників рівня компетенцій, знань, умінь та соціальної активності.
Посилання
Lupi, C. S., Ownby, A. R., Jokela, J. A. et al. (2018). Faculty development revisited: a systems-based view of stakeholder development to meet the demands of entrusable professional activity implementation. Acad Med., 93, 1472. DOI: https://doi.org/10.1097/ACM.0000000000002297
Carraccio, C., Wolfsthal, S. D., Englander, R. et al. (2002). Shifting paradigms: From Flexner to competencies. Acad Med., 77, 361-7. DOI: https://doi.org/10.1097/00001888-200205000-00003
Dath, D., Iobst, W. (2010). The importance of faculty development in the transition to competency-based medical education. Med Teach., 32, 683-6. DOI: https://doi.org/10.3109/0142159X.2010.500710
Hawkins, R. E., Welcher, C. M., Holmboe, E. S. et al. (2015). Implementation of competency-based medical education: Are we addressing the concerns and challenges? Med Educ, 49, 1086-102. DOI: https://doi.org/10.1111/medu.12831
Obeso V., Brown D., Phillipi C. (2017). Core Entrustable Professional Activities for Entering Residency: Toolkits for the 13 Core EPAs. Washington: Association of American Medical Colleges. URL: https://www.aamc. org/system/files/c/2/482214-epa13toolkit.pdf.
Cate, O., Chen, H. C., Hoff, R. G. et al. (2015). Curriculum development for the workplace using entrustable professional activities (EPAs). AMEE guide no. 99. Med Teach., 37, 983-1002.
Favreau, M. A., Tewksbury, L., Lupi, C. et al. (2017). AAMC Core Entrustable Professional Activities for Entering Residency Faculty Development Concept Group. Constructing a shared mental model for faculty development for the core entrustable professional activities for entering residency. Acad Med., 92, 759-64. DOI: https://doi.org/10.1097/ACM.0000000000001511
Steinert, Y. (2014). Faculty development: Core concepts and principles. In: Faculty Development in the Health Professions. A Focus on Research and Practice. New York, NY: Springer.
Kennedy, T. J., Regehr, G., Baker, G. R., Lingard, L. (2008). Point-of-care assessment of medical trainee competence for independent clinical work. Acad Med., 83 (10), 89-92. DOI: https://doi.org/10.1097/ACM.0b013e318183c8b7
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0