ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ НАВЧАЛЬНИХ ОПИСОВИХ МОДЕЛЕЙ ЛІКУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • V. V. Krasnov Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.2.102

Анотація

Запропоновані принципи розробки навчальних описових моделей лікувального процесу. Показані особливості відмінностей моделі процесу від його реального прототипу. Представлені характеристики адаптивної та імперативної моделей. Відмічена висока ефективність формування компетентностей лікаря за допомогою навчального матеріалу, сформованого на основі процедурних знань.

Посилання

Росс Г. Програма національного стратегічного планування розвитку системи медичних стандартів в Україні / Г. Росс, А. В. Степаненко, О. В. Новічкова [та ін.] // Український медичний часопис. - №2 6 (56). - 2006. - С. 15-27.

Большая медицинская энциклопедия. Изд. 3-е. - М., 1980. - Т. 14, 322 с.

Фединский Ю. И. Большой нормативно-технический словарь. - АСТ "Астрель", 2007. - 926 с.

Анохин П. К. Философские аспекты теории функциональной системы: избранные труды / П.К. Анохин. - М.: Наука, 1978. - 399 с.

Судаков К. В. Системные механизмы эмоционального стресса К. В. Судаков // В сб.: Нервные и эндокринные механизмы стресса. - Кишинев: Штиница, 1980. - С. 173-18

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-13

Як цитувати

Krasnov, V. V. (2012). ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ НАВЧАЛЬНИХ ОПИСОВИХ МОДЕЛЕЙ ЛІКУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Медична інформатика та інженерія, (2). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.2.102

Номер

Розділ

Статті