ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ НАВЧАЛЬНИХ ОПИСОВИХ МОДЕЛЕЙ ЛІКУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.2.102Анотація
Запропоновані принципи розробки навчальних описових моделей лікувального процесу. Показані особливості відмінностей моделі процесу від його реального прототипу. Представлені характеристики адаптивної та імперативної моделей. Відмічена висока ефективність формування компетентностей лікаря за допомогою навчального матеріалу, сформованого на основі процедурних знань.
Посилання
Росс Г. Програма національного стратегічного планування розвитку системи медичних стандартів в Україні / Г. Росс, А. В. Степаненко, О. В. Новічкова [та ін.] // Український медичний часопис. - №2 6 (56). - 2006. - С. 15-27.
Большая медицинская энциклопедия. Изд. 3-е. - М., 1980. - Т. 14, 322 с.
Фединский Ю. И. Большой нормативно-технический словарь. - АСТ "Астрель", 2007. - 926 с.
Анохин П. К. Философские аспекты теории функциональной системы: избранные труды / П.К. Анохин. - М.: Наука, 1978. - 399 с.
Судаков К. В. Системные механизмы эмоционального стресса К. В. Судаков // В сб.: Нервные и эндокринные механизмы стресса. - Кишинев: Штиница, 1980. - С. 173-18
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0