МЕТОДОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ АДАПТИВНОЇ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ EDUPRO

Автор(и)

  • P. I. Fedoruk Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.2.100

Анотація

В статті описано методологію організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань EduPro. Запропонована методологія дозволяє сформувати індивідуальну структуру навчального матеріалу, що дозволяє реалізувати значні можливості адаптації до початкового рівня знань, навичок і здібностей студентів, визначення моменту готовності студентів для переходу на більш складний рівень матеріалу, відображення взаємозв’язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування.

Посилання

Теслер Г. С. Новая кибернетика / Г. С. Теслер. - К: Логос, 2004. - 404 с.

Peter Brusilovsky (2002). Student model centered architecture for intelligent learning environments // In Proc. of Fourth International Conference on User Modeling, 15-19 August, Hyannis, MA, USA. User Modeling Inc, 1994. - Р. 31-36.

Федорук П. І. Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Internet-технологій / П. І. Федорук. - Івано-Франківськ: Вид-во "Плай" ЦІТу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2008. - 326 с.

Федорук П. І. Адаптація інтелектуальних систем дистанційного навчання та контролю знань до індивідуальних особливостей студентів на основі аналізу якості засвоєних знань / П. І. Федорук // Штучний інтелект. Науково-теоретичний журнал. - Донецьк, 2006. - №2 3. - С. 480-486.

Мінцер О. П., Федорук П. І. Автоматизація адаптивних процесів в системі дистанційного навчання та контролю знань / О. П. Мінцер, П. І. Федорук // Электроника и связь. -2006. - № 3. - С. 87-91.

Федорук П. І. Адаптивні тести: статистичні методи аналізу результатів тестового контролю знань / П. І. Федорук // Математичні машини і системи. -2007. - №2 3, 4. - С. 122-13

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-13

Як цитувати

Fedoruk, P. I. (2012). МЕТОДОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ АДАПТИВНОЇ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ EDUPRO. Медична інформатика та інженерія, (2). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.2.100

Номер

Розділ

Статті