PRINCIPLES OF THE ORGANIZATION OF THE MONITORING SYSTEM OF THE INDEPENDENT WORK OF STUDENTS BY THE MEANING OF THE PROGRAM MODEL
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.2.7281Abstract
Following the results of the experiment, carried at the department of medical and pharmaceutical informatics and NT of ZSMU where hardware and software models of students' education activity monitoring were examined, the software product NetOp School of Danware company was singled out.
This software program use will make its contribution to the process of distant consultation and monitoring of students' individual work, e.g. management of students' work in the university Campus.
References
Баева Е.А. Реформа высшего профессионального образования в России в контексте Болонского процесса / Баева Е.А. - Киров: ВСЭИ, 2005. -195 с. - (Альманахнаучно-иссле-довательских трудов ВСЭИ; Вып. 2). - Библиогр.: с. 175-195.
Вассерман Е.Л. Медицинская информатика в медицинском вузе: опыт Санкт-Петербургского университета, проблемы и перспективы / Междунар одный журнал медицинской практики № 2, 2006 г., С. 32-34.
Вища технічна освіта України і Болонський процес //Сучасна освіта. - 2004. - N3. - С. 12-13
Кремень В. Модернізація вищої школи України в кон-
тексті принципів Болонської декларації / В. Кремень //Вища школа. - 2004. - N6. - С. 32-40.
Левківський К. Завдання щодо забезпечення якості вищої освіти України в контексті Болонського процесу/ К. Левківський, Ю Сухарніков //Вища школа. - 2004. - N6. - С. 86-107
О проекте «Информатизация системы образования». Сборник информационно-методических материалов. - М.: Локус-Пресс, 2005.
Шикин Е.В. О концепции математики и информатики для гуманитариев. "Высшее образование в России", 1994, № 4, с. 69-72.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Journal Medical Informatics and Engineering allows the author(s) to hold the copyright without registration
The majority of Medical Informatics and Engineering Open Access journals publish open access articles under the terms of the Creative Commons Attribution (CC BY) License which permits use, distribution and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. The remaining journals offer a choice of licenses.
This journal is available through Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0