ФУНКЦІОНАЛЬНІ РЕЗЕРВИ СЕРЦЯ У СТУДЕНТІВ ІV КУРСУ

Автор(и)

  • D. V. Kozak ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • V. B. Koval ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • I. M. Salayda ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • V. V. Shafransʹkyy ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/1811-2471.2016.v26.i2.6319

Анотація

Вступ. Здоров’я, за визначенням ВООЗ, це «стан цілковитого фізичного, психічного та соціального благополуччя». Академік Амосов вказує, що науковий підхід до поняття здоров’я повинен бути кількісним. Ймовірність виникнення і
тяжкість перебігу хвороб обернено пропорційні «кількості здоров’я», або сумі «резервних потужностей» найважливіших органів і систем.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-10

Як цитувати

Kozak, D. V., Koval, V. B., Salayda, I. M., & Shafransʹkyy, V. V. (2016). ФУНКЦІОНАЛЬНІ РЕЗЕРВИ СЕРЦЯ У СТУДЕНТІВ ІV КУРСУ. Здобутки клінічної і експериментальної медицини, 26(2). https://doi.org/10.11603/1811-2471.2016.v26.i2.6319

Номер

Розділ

Події, хроніка, дати