ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПІЛОТНОГО «КРОК-2» З ХІРУРГІЧНИХ ХВОРОБ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ 6 КУРСУ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/1811-2471.2016.v26.i2.6241Анотація
РЕЗЮМЕ. Проаналізовано результати пілотного «Крок-2» з хірургії за 4 роки серед 1173 студентів 6 курсу.
Зараховано 846 студентам (більше як 50,5 % вірних відповідей) не зараховано 227, що склало 19 %. Проведена
додаткова робота – консультації, повторний пілотний «Крок-2», індивідуальна робота із студентами групи ризику,
що позитивно позначилося на результатах ліцензійного інтегрованого іспиту з «Крок-2» – відсоток незадовільних
оцінок знизився до 0,61 %.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: пілотний «Крок-2», групи ризику, шляхи поліпшення результатів ліцензованого
інтегрованого іспиту.
Посилання
Kompleksnyy praktychesky oryentyrovannyy
hosudarstvennyy ékzamen : praktycheskoe posobye. –
Odessa : Odesskyy medunyversytet, 2007.
Zbirnyk zavdanʹ dlya pidhotovky do testovoho
ekzamenu z medychnykh dystsyplin / za red. chl. kor. AMN
Ukrayiny prof. V. F. Moskalenka. – Kyyiv, 2005.