ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ВИКЛИК СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • Л. Я. Нечитайло Івано-Франківський національний медичний університет
  • О. С. Кривов’яз Івано-Франківський національний медичний університет
  • С. І. Данилів Івано-Франківський національний медичний університет
  • В. М. Сенчій Івано-Франківський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/1811-2471.2021.v.i1.12007

Ключові слова:

віртуальна допомога, телемедицина, дистанційне навчання, Teams, пандемія

Анотація

Пандемія коронавірусу (COVID-19) внесла суттєві корективи в освітній процес. Ця ситуація змусила керівників вищих навчальних закладів негайно перевести очні клінічні та дидактичні інструкції у віртуальні формати. Такий перехід на дистанційне навчання суттєво вплинув на різні аспекти навчання: лекції, проведення практичних та лабораторних занять, наукову діяльність тощо.

Викладачі клінічних кафедр також повинні були адаптуватись до реалізації стратегій дистанційного навчання. Дистанційна освіта забезпечує інтерактивність навчального процесу. Здійснюється цей метод навчання за допомогою комп’ютерних технологій, які є основним комунікативним рушієм за даних умов.

Метою роботи було забезпечення оптимальних умов навчання в час пандемії, створення онлайн-платформи для проведення занять для належного здобуття знань студентами ІФНМУ.

Результати. Нові стратегії дистанційного навчання на базі платформи Teams відкривають широкі можливості для освітніх інновацій та співпраці між студентами та викладачами.

Посилання

Al-Balas, M., Al-Balas, H.I., Jaber, H.M., Obeidat, K., Al-Balas, H., Aborajooh, E.A., & Al-Taher, R. (2020). Distance learning in clinical medical education amid COVID-19 pandemic in Jordan: current situation, challenges, and perspectives. Medical Education, 20, 341-348.

Alsoufi, A., Alsuyihili, A., Msherghi, A., Elhadi, A., Atiyah, H., & Ashini, A. (2020) Impact of the COVID-19 pandemic on medical education: Medical students’ knowledge, attitudes, and practices regarding electronic learning. PLoS ONE 15 (11). Retrieved from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0242905

Gardanova, Z., Ponkratov, V., Kuznetsov, N., Nikitina, N., Dudnik, O., Latypova, E., & Shcherbatykh, S. (2020). A model for optimizing the structure of teaching techniques for distance learning in the Russian higher education system. J. Open Innov. Technol. Mark. Complex, 6, 147-168.

Shelgikar, A.V. (2020). Optimizing virtual and distance learning during an emergency and beyond. J. of Clinical Sleep Medicine, 16 (11), 1929-1932.

Martynenko, S. (2020). Ensuring the quality of university education in conditions of blended and distance learning. Neperervna profesiyna osvita:teoria I practyka – Continuing Professional Education: Theory and Practice, 4 (65), 7-13 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Як цитувати

Нечитайло, Л. Я., Кривов’яз, О. С., Данилів, С. І., & Сенчій, В. М. (2021). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ВИКЛИК СЬОГОДЕННЯ. Здобутки клінічної і експериментальної медицини, (1), 152–155. https://doi.org/10.11603/1811-2471.2021.v.i1.12007

Номер

Розділ

Погляд на проблему