ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ROC-АНАЛІЗУ ПОКАЗНИКІВ УСПІШНОСТІ З ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЯКОСТІ МАРКЕРІВ ВИЗНАЧЕННЯ ГРУП РИЗИКУ ПРИ СКЛАДАННІ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2415-8798.2015.2.5627Анотація
У статті розкрито досвід впровадження новітніх освітніх оцінювань при викладанні фундаментальних медичних дисциплін у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського”. Обґрунтовано використання ROC-аналізу для визначення груп ризику при складанні ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок” з метою підвищення якості підготовки фахівців на додипломному етапі. Показано ефективність використання інноваційних інформаційних методик для динамічних змін у системі управління навчальним процесом.
Посилання
Rakovs'kiy KH. V. Ínformatsíyní sistemi ta tekhnologíí̈ u vishchíy shkolí: korotkiy kurs, adaptovaniy do tekhnologíy navchannya : navch. posíbnik / KH. V. Rakovs'kiy, K. O. Meteshkín. – KH. : KHUPS, 2009. – 152 s.
Schuwirth L. W. Different written assessment methods : what can be said about their strengths and weaknesses? / L. W. Schuwirth, C. P. van der Vleuten // Med. Educ. – 2004 – № 38. – P. 974–983.
Girosi F. Extrapolating Evidence of Health Information Technology Savings and Costs / F. Girosi, R. Meili, R. Scoville // RAND Corporation, MG-410-HLTH. – 2005 http://www.rand.org/publications/MG/MG410.
Rozrobka testív dlya distantsíynikh kursív : metodichniy posíbnik / M. P. Botsula, Í. N. Dudar, V. V. Shvets', YA. Í. Yashcholt. – Vínnitsya : VNTU, 2009. – 88 s.
Kolesníkova N. V. Sistema demonstratsíí̈ program ta kontrolyu znan' v íntegrovanomu seredovishchí vivchennya kursu “Osnovi algoritmízatsíí̈ ta programuvannya” / N. V. Kolesníkova, A. V. Nadêêva // Ínformatsíyní tekhnologíí̈ v osvítí. – 2009. – № 1. – S. 31–40.
Banchuk M. V. Suchasniy rozvitok vishchoí̈ medichnoí̈ ta farmatsevtichnoí̈ osvíti y problemní pitannya zabezpechennya yakísnoí̈ pídgotovki líkarív í provízorív / M. V. Banchuk, O. P. Volosovets', Í. Í. Feshchenko // Medichna osvíta. – 2007. – № 2. – S. 5–13.
Wass V. Standardized or real patients to test clinical competence? The long case revisited / V. Wass, R. Jones, C. Van der Vleuten // Med. Educ. – 2001. – Vol. 35. – P. 321–325.
Martsenyuk V. P. Analíz skladností algoritmu avtomatizovanogo proyektuvannya test-bíletív v ínformatsíyníy sistemí perevírki znan' v medichníy osvítí / V. P. Martsenyuk, A. V. Semenets' . // International Workshop “Problems of Decision Making under Uncertainties (PDMU-2010)”, Мау 17 21, 2010, Abstracts. – Lviv, 2010. – Р. 64–65.
Signal detection theory and psychophysics. – New York, NY: John Wiley and Sons Inc., 1966.
Hanley J. A. Sampling variability of nonparametric estimates of the areas under receiver operating characteristic curves: an update / J. A. Hanley, K. O. Hajian-Tilaki // Academic Radiology. – 1997. – Vol. 4. – P. 49–58.
Sel's'kiy P. R. Rezul'tati doslídzhennya pokaznikív gemodinamíki v yakostí markerív vklyuchennya do grup riziku rozvitku uskladnen' u khvorikh z gípertenzíêyu: analíz na osnoví ROC-krivoí̈ / P. R. Sel's'kiy // Medichna ínformatika ta ínzheneríya. – 2013. – № 3. – S. 28–34.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).