ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ЩОДО БЕЗПЕРЕРВНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ТА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У НАДАННІ ДОПОМОГИ ПАЦІЄНТАМ
DOI:
https://doi.org/10.11603/1681-2786.2017.1.7930Ключові слова:
єдиний інформаційний простір, безперервна медична освіта, професійний розвиток, надання допомоги.Анотація
Метою дослідження було вивчення попиту щодо забезпечення медичних фахівців знаннями, інструментами та ресурсами для підвищення їхньої професійної ефективності в наданні медичної допомоги.
Матеріали і методи. Проведено опитування науковців у сфері охорони здоров’я України. Використано методи анонімного опитування, статистичний, аналітичний.
Результати. У статті розглядаються питання вивчення попиту щодо забезпечення медичних фахівців знаннями, інструментами та ресурсами для підвищення їхньої професійної ефективності у наданні медичної допомоги.
Висновки. Отримані дані дозволили дослідити та вийти на обґрунтування існуючої потреби та прогалин щодо інформування, забезпечення та надання якісного інструменту щодо підвищення якості забезпечення та фахової майстерності спеціалістів і, як наслідок, надання якісної медичної допомоги пацієнтам.Посилання
Yesimov, S.S. Formuvannya yedy`nogo informacijnogo prostoru v diyal`nosti derzhavny`x organiv Ukrayiny` [Forming of one information space in the government agencies activity of Ukraine] (n.d.). science.lp.edu.ua. Retrieved from http://science.lp.edu.ua /sites/default/files/Papers/yesimov_0.pdf [in Ukrainian].
Kirichok, I.V., Kravchenko, S.A. Problemno-orientirovannye bazy dannyh v pomoshh' universitetskoj nauke / [Problem-oriented data base for university science] (n.d.). google.com.ua. Retrieved from http://www.google.com.ua/search [in Russian].
Polyachenko, Yu.V., Perederij, V.G., Volosovecz`, O.P. et al. (2005) Medy`chna osvita u sviti ta na Ukrayini (Dy`plomna osvita, pislyady`plomna osvita, bezperervny`j profesijny`j rozvy`tok) [Medical education in the world and in Ukraine (Diploma education, postgraduate education, uninterrupted professional development)]. Kyiv: Kny`ga plyus [in Ukrainian].
Podlianova, O.I. (2014) Bezperervny`j profesijny`j rozvy`tok likariv-pediatriv-dosvid roboty` kafedry` [Uninterrupted professional development of pediatricians - expertise of the department]. Medy`chna osvita. Visny`k problem biologiyi i medy`cy`ny` – Medical Education. Journal of Medical and Biological Problems, issue 4, Vol. 2 (114), 55-57 [in Ukrainian].
Procenko, T. (2007). Galuzevi bibliotechni resursy` v informacijnomu zabezpechenni simejny`x likariv:suchasny`j stan ta problemy` vy`kory`stannya v raboti [Branch library resources in information support of family physicians: current situation and problems of using in work]. irbis-nbuv.gov.ua. Retrieved from http://irbis-nbuv.gov.ua [in Ukrainian].
Yurev, K.L., Loganovskiy, K.N. (2000) Dokazatelnaya meditsina. Kokranovskoe sotrudnichestvo [Evidencing medicine. Kokranov’s cooperation]. Ukrayins`ky`j medy`chny`j chasopy`s – Ukrainian Medical Journal, 6 (20), XIXII, 6-15.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).