ОСОБЛИВОСТІ ТЕЛЕМЕДИЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • О.О. СТАХАНСЬКА

DOI:

https://doi.org/10.11603/1681-2786.2014.2.3368

Анотація

Мета: розробити порядок застосування телемедичної системи консультування пацієнтів у навчально-практичних центрах первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі стоматологічного профілю.

Матеріали і методи. Використано телемедичну мережу навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги регіону в частині консультування пацієнтів стоматологічного профілю для розміщення відповідних депо медичної інформації на ір-сервері, доступ до яких був регламентований для кожної зі сторін процесу консультування.

Результати. Визначено порядок телемедичного консультування пацієнтів стоматологічного профілю. Наведено показання для проведення телеконсультування із зазначенням необхідних фахівців. Описано порядок ведення документації.

Висновки. Досвід здійснення телемедичного консультування пацієнтів стоматологічного профілю показує доцільність виділення функції середнього медичного працівника, що забезпечує ефективну підготовку консультантів для проведення консультації необхідної якості. Дослідження також показало можливість контролю доступу до матеріалів, які рекомендовані для вивчення в кожному конкретному випадку, що є більш ефективним щодо захисту медичної інформації порівняно з контролем доступу до загальної бази медичних даних.

КЛЮЧОВІ СЛОВА: стоматологічне консультування, телемедицина.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-08

Як цитувати

СТАХАНСЬКА, О. (2014). ОСОБЛИВОСТІ ТЕЛЕМЕДИЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, (2). https://doi.org/10.11603/1681-2786.2014.2.3368

Номер

Розділ

Інформатизація охорони здоров'я