ЯКІСТЬ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ: ОСОБЛИВОСТІ, РОЛЬ, ФАКТОРИ

Автор(и)

  • Ю.М. ПЕТРАШИК

DOI:

https://doi.org/10.11603/1681-2786.2014.3.3504

Анотація

Мета: виявити особливості якості медичних послуг, вивчити фактори та механізми, що здатні забезпечити якість в охороні здоров'я.

Матеріали і методи. У дослідженні використано методи економічного аналізу, синтезу та дедукції для виявлення особливостей якості медичних послуг та чинників, що на неї впливають.

Результати. Якість медичної послуги, яку надає лікарня, певною мірою зумовлена очікуваннями споживача, можливостями платника і формою власності медичного закладу. Встановлено, що факторами, які здатні забезпечити якість в охороні здоров'я, є внутрішній контроль якості медичних послуг самими закладами охорони здоров'я та зовнішня сертифікація суб'єктів, які надають медичні послуги.

Висновки. За відсутності механізму матеріальної винагороди єдиним засобом забезпечення якості є контроль з боку керівництва і пацієнта, але це стимулює лише до утримання якості на рівні, передбаченому стандартами.

КЛЮЧОВІ СЛОВА: медична послуга, охорона здоров’я, якість, фактори.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-12

Як цитувати

ПЕТРАШИК, Ю. (2015). ЯКІСТЬ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ: ОСОБЛИВОСТІ, РОЛЬ, ФАКТОРИ. Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, (3). https://doi.org/10.11603/1681-2786.2014.3.3504

Номер

Розділ

Управління охороною здоров'я