КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА УСПІШНОСТІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ

Автор(и)

  • O. Ye. Sichkoriz Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, м. Львів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.11603/1681-2786.2020.4.11913

Ключові слова:

здобувачі вищої освіти, ліцензійний тестовий іспит, результат заключної атестації

Анотація

Мета: покращити якість фахової підготовки здобувачів вищої медичної освіти на основі комплексного аналізу їхньої успішності.

Матеріали і методи. Дослідження проводили серед здобувачів, які навчались в інтернатурі Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького та проходили заключну державну атестацію у період 2011–2017 рр. за такими критеріями: результати складання ліцензійних тестових іспитів «Крок-1», «Крок-2», «Крок-3», складання державних іспитів та результат заключної атестації. Використано статистичні методи, структурно-логічний аналіз та системний підхід.

Результати. За результатами складання ліцензійного іспиту «Крок-1» протягом 2011–2017 рр. зафіксовано зростання середнього бала для спеціальності «Медицина невідкладних станів» та «Загальна практика – сімейна медицина». Спостерігали тенденцію до зростання середнього результату проходження іспитів «Крок-2» та «Крок-3» та середньої оцінки складання державних іспитів для здобувачів усіх лікарських спеціальностей. Найнижчу середню оцінку заключної атестації протягом 2011–2017 рр. констатовано у здобувачів зі спеціальності «Стоматологія».

Висновки. Дослідження результатів успішності здобувачів вищої медичної освіти на додипломному та післядипломному рівнях дозволить оцінити та покращити якість фахової підготовки та наблизити її до європейських стандартів.

Біографія автора

O. Ye. Sichkoriz, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, м. Львів, Україна

кандидат медичних наук, доцент кафедри дитячих інфекційних хвороб, декан факультету післядипломної освіти Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Посилання

Humeniuk, O.M. (2014). Problemy kontroliu znan i vmin studentiv v umovakh intehratsii vyschoi medychnoi osvity u svitovyi osvitnii prostir [Problems of students’ knowledge and skills control in higher medical educational establishments in a world space integration period]. Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka – Pedagogical Process: Theory and Practice, 3, 52-54 [in Ukrainian].

Hutor, T.H. (2013). Retrospektyvni osnovy protsesu stanovlennia ta rozvytku hrupovoho metodu ekspertnoho otsiniuvannia [Retrospective basis of the formation and development process of the group method of expert evaluation]. Suchasni medychni tekhnolohii – Modern Medical Technologies, 2, 37-39 [in Ukrainian].

Zimenkovskyj, A.B., Zaruma, L.Ye., Lesyk, R.B., & Sichkoriz, O.Ye. (2008). Problemy i zavdannia osvitnio-profesiinoi pidhotovky klinichnoho provizora [Problems and tasks of educational and professional training of a clinical pharmacist]. Klinichna farmatsiia, farmakoterapiia ta medychna standartyzatsiia – Clinical Pharmacy, Pharmacotherapy and Medical Standardization, 1, 61-65 [in Ukrainian].

Zimenkovskyj, B.S., Hzhehotskyj, M.R., & Solonynko, I.I. (2012). ReItynh iak skladova systemy upravlinnia iakistiu pidhotovky likariv i provizoriv [Rating as a constituent of quality management system in medical and pharmaceutical training]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 49-51 [in Ukrainian].

Ortemenka, E.P. (2016). Dystantsyonnyy kontrol teoretycheskoy podgotovlennosti studentov-medikov shestogo kursa k sdache testovogo litsenzyonnogo ekzamena «Krok 2» [Distance monitoring of theoretical preparedness of the sixth year medical students to the test licensed exam ‘‘Krok 2’’]. Smolenskiy medytsynskyy almanakh – Student’s Medical Almanac, 2, 129-133 [in Russian].

Sichkoriz, O.Ye., Pupin, T.I., Minko, L.Yu., & Kolach, T.S. (2018). Intehratsiia dystantsiinoi formy v navchalnyi protses na pisliadyplomnomu etapi pidhotovky likariv-interniv do skladannia litsenziinoho ispytu «Krok-3. Stomatolohiia»: realii ta perspektyvy [Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam ‘‘Krok 3. Dentistry’’: reality and prospects]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 125-130 [in Ukrainian].

Standarty vyshchoi osvity [Standards of higher education]. Retrieved from: https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/naukovo-metodichna-rada-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini/zatverdzheni-standarti-vishoyi-osviti

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-19

Як цитувати

Sichkoriz, O. Y. (2021). КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА УСПІШНОСТІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ . Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, (4), 76–80. https://doi.org/10.11603/1681-2786.2020.4.11913

Номер

Розділ

Підготовка медичних кадрів