ВАЖЛИВІСТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ У СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ
Анотація
У статті представлено результати експериментального дослідження рівня особистісної та реактивної тривожності у студентів-першокурсників.Посилання
ЛІТЕРАТУРА
Бодалев А. А. Личность и общение: избр. пси- хол. тр. / А. А. Бодалев. — М. : Междунар. пед. акад., 1995. — 326 с.
Василюк Ф. Е. Психология переживания / Ф. Е. Василюк. — М., 1994. — 230 с.
Міщенко Т. А. Соціально-психологічний тренінг / Т. А. Міщенко / / Практична психологія та соціальна робота. — 2000. — № 7. — С. 10 — 14.
Осадько О. Страх як прояв особистісних самообмежень / О. Осадько / / Психолог. — 2004. — № 7. - С. 25 - 27.
Пашукова Т. І. Практикум із загальної психології / Т. І. Пашукова, А. І. Допіра, Г. В. Дьяконов. — К. : Знання, 2000. — С. 84 — 88.
Прихожан А. М. Причины, профилактика и преодоление тревожности / А. М. Прихожан //Психологическая наука и образование. — 1998. — № 2. — С. 11 — 17.
Шапар В. Психологічний тлумачний словник / В. Шапар. — Х. : Прапор, 2004. — 640 с.
Савчин М. Вікова психологія / М. Савчин, Л. Василенко. — Д., 2001. — С. 234 — 263.
Осадько О. Страх себе: специфіка психологічної допомоги / О. Осадько / / Психолог. — 2004. — № 17. — С. 13 — 15.
Осадько О. Страх тривоги: специфіка психологічної допомоги / О. Осадько / / Психолог. — 2004. — № 13. — С. 9 — 12.
Творогова Н. Д. Страх и тревожность. Психология. Лекции для студентов медицинских вузов / Н. Д. Творогова. — М., 1998. — С. 271 — 275.
Цьшев В. Подросток по мнению однокласников / В. Цьшев, В. Мельницкий / / Шкільний психолог. —
— № 11. — С. 42 — 43.