ТИПИ КОНФЛІКТІВ ТА ЇХ ДИНАМІКА СЕРЕД УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • I. E. Sharun
  • N. O. Chorna
  • Y. V. Turuk
  • M. P. Turuk

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2013.1.5299

Анотація

У статті наводиться аналіз та динаміка проблеми педагогічних конфліктів, передусім в системі «викладач-студент», «викладач-викладач».

Посилання

ЛІТЕРАТУРА

Амінов Н. А. Психофізіологічні та психологічні передумови педагогічних здібностей / Н. А. Амінов // Питання психології. - 1988 . - N° 5. - С. 32-40.

Антонова Л. Г. Педагогический дневник и личность учителя: пособие для учителя / Л. Г. Антонова. - М. : Флинта Наука, 1998. - 88 с.

Бойко В. В. Синдром «емоційного вигорання» в професійному спілкуванні / В. В. Бойко. -СПб.: Пітер.- 1999.-С. 99-105.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-11

Як цитувати

Sharun, I. E., Chorna, N. O., Turuk, Y. V., & Turuk, M. P. (2015). ТИПИ КОНФЛІКТІВ ТА ЇХ ДИНАМІКА СЕРЕД УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ. Медсестринство, (1). https://doi.org/10.11603/2411-1597.2013.1.5299

Номер

Розділ

Статті