ОСВІТНІ МЕДСЕСТРИНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ В АСПЕКТІ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ПАЦІЄНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2022.4.13758Анотація
У статті висвітлено можливості покращення організації надання профілактичної допомоги пацієнтам шляхом упровадження навчальних програм, спрямованих на профілактику розвитку ускладнень, підвищення якості життя пацієнтів.
Посилання
Dunda D. S. Competencies of a nurse in caring for patients with a hepatological profile [Electronic resource] / D. S. Dunda, O. V. Prokopchuk, S. V. Danchak // Nursing. – 2020. – No. 2. – Access mode: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/11230/10693.
Smith J. The impact of nursing education on patient outcomes: A systematic review / J. Smith, L. Johnson, K. Brown // Journal of Nursing Education. – 2021. – Vol. 60 (2). – P. 76–82.
Fawaz M. A. Challenges facing nursing education in the advanced healthcare environment / M. A. Fawaz, A. M. Hamdan-Mansour, A. Tassi // International Journal of African Nursing Sciences. – 2018. – Vol. 9. – P. 105–110. DOI: 10.1016/j.ijans.2018.10.005. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijans.2018.10.005
Anderson C. A scoping review of innovative educational strategies for pre-licensure nursing education / C. Anderson, D. Jones, M. Wilson // Nurse Education Today. – 2020. – Vol. 84. – 104222.
Education system for nurses in Ukraine [Electronic resource].– Access mode: https:// www.skeptic.in.ua/wp-content/uploads/Nursing-education-in-Ukraine-2019- report.pdf.
Fukada M. Nursing competence: definition, structure and development / M. Fukada // Yonago Acta Medica. – 2018. – No. 61. – P. 001–007. DOI: https://doi.org/10.33160/yam.2018.03.001
Bilay S. I. The use of the SF-36 questionnaire in the assessment of quality of life in patients with urate nephrolithiasis, comorbid metabolic syndrome [Electronic resource] / S. I. Bilay // Advances in clinical and experimental medicine. – 2021. – No. 4. – Access mode: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/zdobutky-eks-med/article/view/12797/11978.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Медсестринство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.