ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.2.12290Анотація
За умов безперервного зростання і розвитку сучасної системи охорони здоров’я виникають нові вимоги до професійно-особистісної характеристики бакалаврів сестринської справи. Вони, зокрема, зумовлюють необхідність оновлення змісту професійної підготовки медсестер-бакалаврів, формування особистісних та професійних якостей. Пріоритетною для затребуваного бакалавра сестринської справи стає професійна мобільність, яка дає змогу оперативно реагувати на будь-які професійно значущі зміни, ефективно діяти в складних ситуаціях, приймати самостійні професійно грамотні та ефективні
рішення.
Посилання
Андрущенко В. Філософія : підручник / В. Андрущенко. – 2-ге вид., переробл. та доповн. – Х. : Консум, 2000. – 672 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. – 2-ге вид., доповн.і випр. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – 552 с.
Латуша Н. В. Поняття «професійна мобільність» у педагогічному аспекті / Н. В. Латуша // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. – 2014. – № 42 (2). – С. 6–9. – (Серія «Педагогіка і психологія»).
Психологічна енциклопедія / [авт.-упоряд. О. М. Степанов]. – К. : Академвидав, 2006. – 424 с.
Сушенцева Л. Л. Проблема професійної мобільності у контексті міждисциплінарного підходу / Л. Л. Сушенцева // Теорія і методика професійної освіти. – 2011. – № 1. – С. 3–11.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медсестринство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.