ДО ПРОБЛЕМИ ЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.1.12062Анотація
У статті окреслено аспекти етико-педагогічної взаємодії «студент – студент», «студент – викладач», «студент – практичний медичний працівник», «студент – пацієнт». Охарактеризовано специфіку формування професійної етики майбутніх медичних сестер.
Посилання
Щербан Т. Д. Психологія навчального спілкування : монографія / Т. Д. Щербан. – К. : Міленіум, 2004. – 345 с.
Макаренко А. С. Педагогіка індивідуальної дії / А. С. Макаренко: у кн.: Педагогічна майстерність : хрестоматія : навч. посіб. ; за ред. І. А. Зязюна ; упоряд. І. А. Зязюн, Н. Г. Базилевич, Т. Г. Дмитренко та ін. – К. : СПД Богданова А., 2008. – С. 212–213.
Сухомлинський В. О. Роль переконань у формуваннi духовного обличчя особистостi / В. О. Сухомлинський // Вибранi твори : у 5 т. – К. : Радянська школа, 1977. – Т. 2. – С. 389–421.
Павлюк Т. М. Емпатійні чинники професійної адаптації медичних сестер : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. псих. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія» / Т. М. Павлюк. – Івано-Франківськ, 2007. – 22 с.
Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії : монографія / І. А. Зязюн. – Черкаси : ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с.
Отич О. М. Розвиток творчої індивідуальності сту¬ден¬тів професійно-педагогічних навчальних закладів засо¬бами мистецтва : монографія / О. М. Отич ; за ред. І. А. Зязюна. – Чернівці : Зелена Буковина, 2011. – 248 с.
Янков А. В. Англійська мова для студентів-медиків: Анатомічна, клінічна і фармацевтична термінологія / А. В. Янков. – К. : Вища школа, 1998. – 175 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медсестринство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.