ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ НА РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/1681-2786.2022.2.13310Ключові слова:
таргетинг, SMM, медичні послуги, інтернет-маркетинг, контекстна рекламаАнотація
Мета: дослідження оптимізації інтернет-маркетингу, визначення сутності та різновидів таргетованої реклами і проблем використання в Україні.
Матеріали і методи. Матеріалами дослідження виступили офіційні статистичні матеріали, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, матеріали науково-практичних конференцій, періодичних видань, особисті розробки авторів.
Результати. В сучасних умовах активної діджиталізації всіх верств суспільства нагальною проблемою стає активне впровадження новітніх методів маркетингу у сферу медичних послуг. Соціальні мережі вже давно користуються великою популярністю в користувачів, а таргетована реклама стала незамінним інструментом продажів для SMM спеціалістів. На даний час цією функцією користуютьсяі власники малого бізнесу, контент-менеджери, підприємці та фрілансери. Та часто нераціонально витрачається велика кількість грошових засобів на рекламу в соціальних мережах у пошуках продажів, не знаючи як правильно її застосовувати. Найбільш основною перевагою таргетованої реклами є гнучкість її налаштування, адже таргетинг налаштовуєтьсяі тільки на окрему цільову аудиторію, яка має потребу або зацікавленість у продукції чи послугах компанії. Наступною перевагою є доступність таргетингу, особливо для початківців у малому бізнесі. Такі підприємціі чи компанії навіть без наявності сайту зможуть за допомогою налаштування таргетованої реклами надати інформацію для своєї цільової аудиторії, що звертається на сторінку групи чи спільноти в соціальній мережі. Також основною перевагою цього виду реклами є її незначна вартість, тобто ціна кліка значно менша, ніж у контекстній рекламі. В налаштуванні таргетингу є можливість у будь-який момент змінити написання ключових слів та редагувати саму рекламу, крім того, за допомогою таргетованої реклами існує можливість аналізу всіх дій користувачів, проведення аналізу з інструментами статистики. Якщо дотримуватися принципів створення та налаштування таргетованої реклами, то є можливість уникнути всіх можливих її недоліків.
Висновки. В умовах сильної конкурентної боротьби приватні медичні центри повинні максимально зосереджуватися не тільки над якістю надання своїх послуг, а також приділяти багато уваги інструментам для їх збуту.
Для залучення найбільшої кількості клієнтів потрібно детально розглядати шлях клієнта та відстежувати всі його дії. Зараз для прийняття рішення про придбання послуги потенційний клієнт проводить багато часу у мережі «Інтернет». Він порівнює конкурентів, аналізує ціни та вирішує, де йому сподобалося найбільше. Найефективнішими інструментами можна вважати контекстну та таргетовану рекламу, а також пошукову оптимізацію сайту.
Посилання
Vartist povedinkovoho marketynhu: doslidzhennya mizhnarodnoyi reklamnoyi kampaniyi «The Network Advertising Initiative» [The cost of behavioral marketing: a study of the international advertising campaign “The Network Advertising Initiative”]. www.networkadvertising.org. Retrieved from: http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf [in Ukrainian].
Zahalna kilkist korystuvachiv Internetu v Ukrayini [The total number of Internet users in Ukraine]. Detektor Media – Detector Media. detector.media. Retrieved from: http://detector.media/rinok/article/130543/2017-10-03-zagalna-kilkist-koristuvachiv-internetu-zbilshilas-v-ukraini-za-rik-na-5/ [in Ukrainian].
% lyudey zaraz onlayn. Velykyy zvit Digital 2022 pro korystuvachiv internetu [63% of people are online now. The Big Digital 2022 Report on Internet Users]. ain.ua. Retrieved from: https://ain.ua/2022/04/30/zvit-digital-2022/ [in Ukrainian].
Romanova, A.V., Andrushkevych, Z.M., & Valʹkov, O.B. Tarhetovana reklama yak efektyvnyy sposib prosuvannya v sotsialʹnykh merezhakh [Targeted advertising as an effective method of promotion in social networks]. journals.khnu.km.ua. Retrieved from: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/45-12.pdf [in Ukrainian].
Tarhetynh v sotsialnykh merezhakh – shcho, yak i de? [Targeting in social networks - what, how and where?]. freshit.net. Retrieved from: http://freshit.net/blog/internetmarketing/targetirovannaya-reklama-v-socialnyx-setyax-chto-kak-i-gde/ [in Ukrainian].
Tarhetovana reklama. Vydy tarhetovanoyi reklamy [Targeted advertising. Types of targeted advertising]. delukr.kiev.ua. Retrieved from: http://delukr.kiev.ua/targetovanareklama-shho-tse-take-vidi-targetingovoyi-reklami/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).