ВИКЛАДАННЯ ГОМЕОПАТІЇ: ТОЧКА ЗОРУ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/1681-2786.2013.4.3406Анотація
За результатами соціологічного дослідження, проведеного у різних регіонах України, вивчено ставлення студентів-медиків до викладання методу гомеопатії у медичних університетах. Проаналізовано думку респондентів щодо необхідності викладання гомеопатії на етапі післядипломної освіти лікарів і введення спеціальності «лікар-гомеопат» до переліку лікарських спеціальностей Міністерства охорони здоров'я України.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: соціологічне дослідження, гомеопатія, гомеопатичні лікарські засоби, лікар-гомеопат.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).