Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2021)
№ 4 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4
Опубліковано:
2022-02-02
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ВАЖЛИВІСТЬ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ДОКУМЕНТАЦІЯ В РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЗАКЛАДАХ» ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ
Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук
5-9
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12685
PDF
КОНТРОЛЬ ВХІДНОГО РІВНЯ ЗНАНЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ
С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко
10-15
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12686
PDF
ІНТЕНСИФІКАЦІЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ФАКТОР ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО, НАВЧАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО НАПРУЖЕННЯ СТУДЕНТІВ
Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило
16-24
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12687
PDF
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ В УМОВАХ ЗМІШАНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В ПЕРІОД КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ
О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян
25-31
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12515
PDF
ВИБІРКОВА ДИСЦИПЛІНА ЯК ЗАПОРУКА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ
Н. І. Корильчук
32-36
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12688
PDF
КОРЕЛЯЦІЙНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ СКЛАДАННЯ ІСПИТУ «КРОК»
О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко
37-41
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12257
PDF
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ – ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Б. М. Паласюк, М.І. Шкільна
42-46
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12689
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА КАФЕДРІ ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ ТА КЛІНІЧНОЇ АНАТОМІЇ
О. М. Процайло, М. С. Гнатюк, С. О. Коноваленко, О. Б. Ясіновський
47-50
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12690
PDF
ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE-СЕРВІСІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)» ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
І. Я. Заліпська, А. С. Сверстюк
51-55
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12691
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
СУЧАСНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова
56-60
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12532
PDF
ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ РЕПРОДУКТИВНОГО МЕТОДУ
Ю. С. Мазуренко
61-67
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12692
PDF
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА ЯК ОСНОВА ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГА
Л. Я. Посоленик
68-73
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12693
PDF
МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
С. В. Бондаренко, О. І. Пилипишин, М. О. Сопіга
74-79
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12694
PDF
ПРІОРИТЕТИ У ВИБОРІ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ 2 КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ, ЕРГОТЕРАПІЯ»
В. Л. Назарук, Т. І. Хвалибога
80-84
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12695
PDF
ІНШОМОВНИЙ АВТЕНТИЧНИЙ ТЕКСТ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
І. А. Прокоп, Г. Я. Кітура
85-89
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12696
PDF
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ АНГЛОМОВНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ГАЛУЗІ «ОХОРОНА ЗДОРОВʼЯ»
Л. В. Лимар
90-96
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12491
PDF
АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ДЕФІЦИТУ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР У СВІТОВОМУ ПРОСТОРІ
Л. М. Лиха
97-101
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12697
PDF
ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ЛЮДИ І РЕЧІ НАВКОЛО НАС» НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ: МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ДЛЯ ВИКЛАДАЧА
О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин
102-106
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12698
PDF
ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ПЕДІАТРА З ДИТИНОЮ ТА ЇЇ БАТЬКАМИ: МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ВИКЛАДАЧА
К. Л. Стефанишин
107-116
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12699
PDF
СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ МЕДИЧНИХ ШКІЛ У США
Т. І. Хвалибога
117-122
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12700
PDF
ЗНАЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ЛЕКЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ» В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР-БАКАЛАВРІВ
В. М. Косенко
123-127
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12485
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
І. І. Ворона, О. Д. Колодницька
128-135
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12701
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер