Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2021)
№ 2 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2
Опубліковано:
2021-08-05
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ
О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк
5-10
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12047
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ДОКАЗОВОЇ МЕДИЦИНИ У НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер
11-16
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11944
PDF
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ДИТЯЧІ ІНФЕКЦІЙНІ ХВОРОБИ» У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова
17-22
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11957
PDF
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ – ОСНОВА ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ
Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук
23-27
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12261
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ФОРМАТУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
М. О. Кожемʼяка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов
28-34
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12262
PDF
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ВИМУШЕНИЙ ЗАХІД ЧИ ВИМОГА ЧАСУ (НА ПРИКЛАДІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ)?
М. М. Корда, А. Г. Шульгай, А. І. Машталір, А. В. Чорномидз
35-40
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12268
PDF
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ХІМІЧНОЇ МЕТРОЛОГІЇ» ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРОВІЗОРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук
41-46
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12264
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ДИТЯЧИХ ХВОРОБ З ДИТЯЧОЮ ХІРУРГІЄЮ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ (АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ)
О. М. Мочульська
47-53
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12168
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ОСВІТИ НА КАФЕДРІ МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук
54-58
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12265
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «НУТРИЦІОЛОГІЯ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин
59-63
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12014
PDF
РОЛЬ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У ВИВЧЕННІ ІМУНОПАТОГЕНЕЗУ БРОНХІАЛЬНОЇ АСТМИ
К. Ю. Гашинова, В. В. Родіонова, О. С. Хмель
64-68
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11932
PDF
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТЬЮТOРСТВA ЯК EФEКТИВНOЇ МЕТОДИКИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
І. І. Ворона, Г. Я. Кітура
69-74
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12266
PDF
ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ: МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
М. О. Левків, О. Я. Жизномірська
75-80
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11993
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПЕДІАТРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА ЕТАПІ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська
81-86
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12143
PDF
ЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТА МЕДИЧНОГО ВИЩОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ У НАУКОВО-ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ДИСЦИПЛІНИ «ПАТОФІЗІОЛОГІЯ»
Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна
87-93
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12057
PDF
РОЛЬ ПЕДАГОГІКИ В КЛІНІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ЛІКАРЯ
І. О. Маража, І. В. Жулкевич
94-99
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12058
PDF
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ СТУДЕНТАМ-МЕДИКАМ
Н. І. Єлагіна, Н. О. Федчишин
100-106
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12269
PDF
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ МЕТОДОЛОГІЇ ПЛАНУВАННЯ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН ІЗ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ НА КАФЕДРІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ І ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ
О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига
107-111
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12270
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ПЕДІАТРІВ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська
112-116
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12271
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ ВИПУСКНИКІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ
Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський
117-121
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11963
PDF
ЗДОБУТТЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИКІВ І ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ З “ЕНДОСКОПІЇ” В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. СВІТОВИЙ ДОСВІД
О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній
122-127
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12046
PDF
ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ТА СКЛАДАННЯ СТУДЕНТАМИ-ПРОВІЗОРАМИ ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ДНІПРОВСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко
128-132
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11929
PDF
КУРС ЗА ВИБОРОМ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЦЕРЕБРОВАСКУЛЯРНОЇ ПАТОЛОГІЇ» – ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
С. І. Шкробот, З. В. Салій, М. І. Салій, Х. В. Дуве
133-137
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11966
PDF
ПОТЕНЦІАЛ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФЕКЦІЙНИЙ КОНТРОЛЬ» У ФОРМУВАННІ В МЕДИЧНИХ СЕСТЕР-МАГІСТРІВ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БЕЗПЕКИ ПАЦІЄНТІВ У ПРОЦЕСІ НАДАННЯ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДОПОМОГИ
В. М. Косенко
138-142
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11961
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер