НАПЕРЕДОДНІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЄДКІ. КРОК 1. 2018; СПЕЦІАЛЬНОСТІ “МЕДИЦИНА”, “СТОМАТОЛОГІЯ”, “ФАРМАЦІЯ”

  • I. Ye. Bulakh Державна організація “Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки “Медицина” і “Фармація” при МОЗ України”
  • L. P. Voitenko Державна організація “Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки “Медицина” і “Фармація” при МОЗ України”
  • T. S. Slukhai Державна організація “Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки “Медицина” і “Фармація” при МОЗ України”
Ключові слова: іспит, Крок 1, іноземна мова, студенти медичних закладів освіти, оцінювання

Анотація

Мета роботи – прогнозування результатів складання двох компонентів ЄДКІ у 2018/2019 н. р. на підставі аналізу результатів тестування у минулому навчальному році.

Основна частина. Центр тестування підготував аналітичний матеріал, у якому зібрані дані щодо складання іспиту “Крок 1” та іспиту з англійської мови професійного спрямування у 2017/2018 н. р. вітчизняними, іноземними російськомовними та англомовними студентами трьох спеціальностей бюджетної та контрактної форм навчання.

Для встановлення критерію “склав” для тесту з іноземної мови професійного спрямування використовували “компромісний метод”, виходячи з того, що прогнозована кількість студентів, які не складуть іспит з іноземної мови, порівнянна з кількістю студентів, які не склали основний тест.

Висновок. Для 2018/2019 н. р. запропоновано встановити початковий критерій успішного складання тесту з іноземної мови професійного спрямування на рівні “30,5 %”.

Біографія автора

I. Ye. Bulakh, Державна організація “Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки “Медицина” і “Фармація” при МОЗ України”
 

Посилання

WHO Guidelines for Quality Assurance of Basic Medical Education in the Western Pacific Region. Retrieved from: http://www.wpro.who.int/publications/docs/Guidelines_Quality_Assurance.pdf.

The Association for Medical Education in Europe (AMEE). Retrieved from: https://amee.org/home.

The ASPIRE initiative. Areas of Excellence to be Recognised. Retrieved from: https://www.aspire-to-excellence.org/Areas+of+Excellence/.

Criteria – ASPIRE Recognition of Excellence in Simulation in a Medical, Dental and Veterinary School – October 2017. Retrieved from: https://www.aspire-to-excellence.org/downloads/1342/Criteria%20-%20ASPIRE%20Recognition%20of%20Excellence%20in%20Simulation%20in%20a%20Medical,%20Dental%20and%20Veterinary%20School%20%E2%80%93%20October%202017.pdf.

General Medical Council. Our history. Retrieved from: https://www.gmc-uk.org/about/who-we-are/our-history.

General Medical Council. A guide to the PLAB test. Retrieved from: https://www.gmc-uk.org/registration-and-licensing/join-the-register/plab/a-guide-to-the-plab-test.

National review of medical education and training in Northern Ireland: 2016–17. Retrieved from: https://www.gmc-uk.org/-/media/documents/ni-national-report-2017-v1-final_pdf-72317324.pdf.

National review of medical education and training in Scotland: 2017–18. Retrieved from: https://www.gmc-uk.org/-/media/documents/promoting-excellence-standards-for-medical-education-and-training-0715_pdf-61939165.pdf.

Promoting excellence: standards for medical education and training. Retrieved from: https://www.gmc-uk.org/-/media/documents/promoting-excellence-standards-for-medical-education-and-training-0715_pdf-61939165.pdf.

Foundation for Advancement of International Medical Education and Research. About us. Retrieved from: https://www.faimer.org/about.html.

Foundation for Advancement of International Medical Education and Research. International Medical Education Programs. Retrieved from: https://www.faimer.org/research/programs.html.

Oneschuk, D., Hanson, J., Bruera, E. (2000). An International Survey of Undergraduate Medical Education in Palliative Medicine. U.S. Cancer Pain Relief Committee. Published by Elsevier Inc., 20 (5), 174-179.

Halder, B.B., & Khan, I. (2005). Current practice of Quality Assurance Scheme (QAS) in different medical colleges of Bangladesh. Bangladesh Journal of Medical Education, 6 (1), 2-7.

The International Foundations of Medicine (IFOM). Retrieved from: https://www.nbme.org/ifom/.

International Foundations of Medicine Program Guide. Retrieved from: https://www.nbme.org/ifom/.

Опубліковано
2018-10-12
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти