ВИХОВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНА І ПРІОРИТЕТНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ЛІКАРЯ

Автор(и)

  • L. I. Konopkina Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
  • V. M. Berezovski Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”
  • T. V. Kireyeva Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”
  • K. Y. Bogatska Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”
  • O. G. Cherkasova Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”
  • O. V. Myronenko Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”
  • O. V. Fesenko Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”
  • L. A. Botvinikova Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”
  • K. O. Belosludceva Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.9327

Ключові слова:

виховання, виховні технології, особистість лікаря.

Анотація

Мета роботи – визначити роль різних виховних технологій, які використовують співробітники кафедри внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”), у формуванні особистості сучасного лікаря.

Основна частина. Сучасне виховання в Україні повинне забезпечувати долучення молоді до світової й національної культури, до загальнолюдських цінностей. За формами й методами воно може впроваджуватися у   різних напрямках – від навчання майбутніх лікарів щодо співпраці у рамках шкіл для хворих з різною хронічною патологією. Співробітники кафедри приділяють велику увагу всебічному вихованню майбутнього покоління лікарів і викладачів, добре розуміючи, що воно повинно бути не лише багато у чому обізнаним, а й емоційно здоровим та виваженим. Задля цієї мети молодь залучається до відвідувань театрів, музеїв міста, виставок робіт майстрів народної творчості тощо.

Висновки. Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу.

Посилання

Vitvytska, S.S. (2003). Osnovy pedahohiky vyshchoi shkoly: metod. posibn. dlia studentiv mahistratury [Fundamentals of higher education pedagogy: method. manual for undergraduate students]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury [in Ukrainian].

Karpenchuk, S.H. (1997). Teatr i metodyka vykhovannia: navch. Posibn. [Theater and methodology of education: teaching. manual]. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Kuzminskyi, A.I. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly: navch. posibn. [Pedagogics of higher education: teaching. manual]. [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V.A. (1980). Izbrannye proizvedeniya: v 5 t. t. 4 [Selected works: in 5 vol. Vol. 4]. Kyiv [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-21

Як цитувати

Konopkina, L. I., Berezovski, V. M., Kireyeva, T. V., Bogatska, K. Y., Cherkasova, O. G., Myronenko, O. V., … Belosludceva, K. O. (2018). ВИХОВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНА І ПРІОРИТЕТНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ЛІКАРЯ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.9327

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти