ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА З АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “ЛІКУВАЛЬНА СПРАВА” ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇЇ ПРОВЕДЕННЯ

  • I. P. Polishchuk Івано-Франківський національний медичний університет
Ключові слова: переддипломна практика, викладання акушерства і гінекології, професійна компетентність, фельдшер-акушер

Анотація

Мета роботи – покращити умови професійного розвитку та набуття компетентності майбутніх випускників коледжів шляхом залучення до проходження переддипломної виробничої практики.

Основна частина. Проведення переддипломної практики у медичних навчальних закладах України є важливим етапом у формуванні студента фельдшера-акушера. У наведених даних наявні свідчення про першовартісність набутого практичного досвіду під час проходження переддипломної виробничої практики з акушерства-гінекології у студентів 4 курсу коледжу за спеціальністю “лікувальна справа”. Викладено основні методики, що застосовуються в процесі навчання, наведено переваги та моменти, що потребують обговорення. Аналіз такого підходу до підготовки майбутніх спеціалістів вказує на можливість розширення їх професійної компетентності із бажанням залишитися в спеціальності.

Висновок. Переддипломна практика фельдшерів дозволяє у реальності застосувати набуті під час навчання знання та отримати досвід, мати почуття відповідальності за досягнуті результати; здатність учитися на помилках, забезпечити високу професійну підготовку фахівців – професійну компетентність.

Біографія автора

I. P. Polishchuk, Івано-Франківський національний медичний університет

кандидат медичних наук,
доцент кафедри акушерства та гінекології інституту післядипломної освіти

Посилання

Volkova, N.P. (2007). Pedahohika: navchalnyi posibnyk [Pedagogy: a tutorial]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Gladilin, G.P., Yakubenko, V.V., Veretennikov, S.I., & Ivanenko, I.L. (2012). Osobennosti organizatsii uchebnoy i proizvodstvennoy praktiky studentov pri perekhode na obrazovatelnyy standart novogo pokoleniya [Features of the organization of educational and industrial practice of students in the transition to the educational standard of the new generation]. Mezhdunarodnyy zhurnal eksperimentalnogo obrazovaniya – International Journal of Experimental Education, 10, 79-80 [in Russian].

Chornobryva, N.V. (2015). Teoretychni zasady pidhotovky maibutnikh feldsheriv do profesiinoi diialnosti na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [Theoretical principles of preparation of future Physician Assistant for professional activity on the basis of a competent approach]. Naukovyi visnyk Chernivetskoho natsionalnoho universytetu imeni Yuriia Fedkovycha. Seriia: Pedahohika ta psykholohiia – Scientific Herald of Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University. Series: Pedagogy and Psychology, 987, 135-142 [in Ukrainian].

Опубліковано
2018-09-24
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти