ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ОСВІТИ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ДОСВІД ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • V. М. Zaporozhan ДВНЗ ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського, видавництво "Укрмедкнига"
  • V. О. Ulyanov
  • O. O. Tarabrin
  • О. S. Suslov

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8975

Ключові слова:

симуляційна медицина, медична освіта, студенти, інтерни, лікарі.

Анотація

Мета роботи – висвітлити досвід Одеського національного медичного університету в галузі симуляційної медицини.

Основна частина. В січні 2014 року на базі Одеського національного медичного університету було створено перший на території України Навчально-інноваційний центр практичної підготовки лікаря, з найсучаснішим обладнанням, аналогів якому не існує в країні. В навчанні використовуються такі методики, як моделювання сценаріїв різного рівня складності, гібридна симуляція, “стандартизований пацієнт” та ін. Центр координує свою роботу з провідними у світі центрами симуляційних технологій навчання і по праву претендує на статус базового для підвищення навичок, кваліфікації та перепідготовки лікарів з усіх регіонів України.

Висновки. Основним завданням сучасної середньої, вищої і післядипломної медичної освіти є створення умов для розвитку в учнів широкого спектра компетенцій і міцно закріплених практичних навичок без ризику нанесення шкоди пацієнту. Якраз такі цілі і ставить перед собою симуляційна медицина, яка отримала особливо активний розвиток в останні роки.

Біографія автора

V. М. Zaporozhan, ДВНЗ ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського, видавництво "Укрмедкнига"

 

Посилання

Gorshkov, M.D., & Fedorov, A.V. (2012). Klassifikatsiya simulyatsionnogo oborudovaniya [Classification of simulation equipment]. Virtualnye tekhnologii v meditsine – Virtual Technologies in Medicine, 2 (8), 23-35 [in Russian].

Abrahamson, S., Denson, J.S., & Wolf, R.M. (2004). Effectiveness of a simulator in training anesthesiology residents. Qual. Saf. Health Care, 13 (5), 395-397.

Mehscheryakova, M.A., Podchernyaeva, N.S., & Shubina, L.B. (2007). Obuchenie professionalnym manualnym umeniyam i otsenka urovnya ikh sformirovannosti u studentov meditsinskikh vuzov [Training of professional manual skills and assessment of their level of formation among students of medical schools]. Vrach – Doctor, 7, 81-83 [in Russian].

The Educational and Innovation Center for Practical Preparation of the doctors, Odessa National Medical University. – Retrieved from: http://www. onmedu.edu.ua/osvita/navchalno-innovacijnij-centr-praktichnoi-pidgotovki-likarja/

Vinnytsia simulation and methodical center. – Retrieved from: http://anest.vn.ua/?med=sim&option=menuSim&id_menu=21

Tatur, Yu.G. (2004). Kompetentnost v strukture modeli kachestva podgotovki spetsialista [Competence in the structure of the specialist training quality model]. Vyssheye obrazovanie segodnya – Higher Education Today, 3, 20-26 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Zaporozhan V. М., Ulyanov V. О., Tarabrin, O. O., & Suslov О. S. (2018). ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ОСВІТИ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ДОСВІД ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8975

Номер

Розділ

Матеріали конференції