СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИСОКОПРОФЕСІЙНОГО ВИКЛАДАЧА В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8964Ключові слова:
освітній процес, навчально-тренінговий центр, професійна освіта викладача.Анотація
Мета роботи – провести аналіз ефективності підходів до формування сучасного викладача медичного університету.
Основна частина. У статті висвітлено діяльність навчально-тренінгового центру для викладачів з метою підвищення професійної, мовної компетентності та володіння сучасними інноваційними технологіями навчання, що має важливе значення для підвищення ефективності освітнього процесу в університеті. Наступним етапом є впровадження в освітній процес інтерактивних платформ “OfficeMix” та “Forms”, що дасть змогу прозорого моніторингу процесу підготовки студентів до ліцензійних іспитів “Крок”.
Висновок. Проведений аналіз дозволяє стверджувати, що у формуванні сучасного викладача медичного університету важливе місце належить навчально-тренінговим центрам, де використовуються напрямки з підвищення професійної, мовної компетенції та володіння інноваційними методами навчання.
Посилання
Zakon Ukrainy vid 01.07.2014 № 1556-VII Pro vyshchu osvitu [Higher Education Act of Ukraine № 1556-VII of July 1, 2014]. – Retrieved from: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].
Nakaz, №174 (2017). Novi vymohy MON Ukrainy shchodo prysvoiennia vchenykh zvan [New requirements of the Ministry of Education and Science of Ukraine for the awarding of academic titles]. – Retrieved from: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0245-17 [in Ukrainian].
Poliachenko, Yu.V., Perederii, V.H. & Volosovets, O.P. (2005). Medychna osvita u sviti ta v Ukraini [Medical education in the world and in Ukraine]. Kyiv: Knyha-plius [in Ukrainian].