СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИСОКОПРОФЕСІЙНОГО ВИКЛАДАЧА В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • M. M. Rozhko Державний вищий навчальний заклад “Івано-Франківський національний медичний університет”, м. Івано-Франківськ
  • H. M. Ersteniuk Державний вищий навчальний заклад “Івано-Франківський національний медичний університет”, м. Івано-Франківськ
  • V. V. Kapechuk Державний вищий навчальний заклад “Івано-Франківський національний медичний університет”, м. Івано-Франківськ
  • M. O. Ivantsiv Державний вищий навчальний заклад “Івано-Франківський національний медичний університет”, м. Івано-Франківськ
  • S. M. Lutsak Державний вищий навчальний заклад “Івано-Франківський національний медичний університет”, м. Івано-Франківськ
  • V. V. Dzvonkovska Державний вищий навчальний заклад “Івано-Франківський національний медичний університет”, м. Івано-Франківськ
  • V. M. Senchii Державний вищий навчальний заклад “Івано-Франківський національний медичний університет”, м. Івано-Франківськ

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8964

Ключові слова:

освітній процес, навчально-тренінговий центр, професійна освіта викладача.

Анотація

Мета роботи – провести аналіз ефективності підходів до формування сучасного викладача медичного університету. 

Основна частина. У статті висвітлено діяльність навчально-тренінгового центру для викладачів з метою підвищення професійної, мовної компетентності та володіння сучасними інноваційними технологіями навчання, що має важливе значення для підвищення ефективності освітнього процесу в університеті. Наступним етапом є впровадження в освітній процес інтерактивних платформ “OfficeMix” та “Forms”, що дасть змогу прозорого моніторингу процесу підготовки студентів до ліцензійних іспитів “Крок”.

Висновок. Проведений аналіз дозволяє стверджувати, що у формуванні сучасного викладача медичного університету важливе місце належить навчально-тренінговим центрам, де використовуються напрямки з підвищення професійної, мовної компетенції та володіння інноваційними методами навчання.

Біографія автора

M. M. Rozhko, Державний вищий навчальний заклад “Івано-Франківський національний медичний університет”, м. Івано-Франківськ

 

Посилання

Zakon Ukrainy vid 01.07.2014 № 1556-VII Pro vyshchu osvitu [Higher Education Act of Ukraine № 1556-VII of July 1, 2014]. – Retrieved from: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].

Nakaz, №174 (2017). Novi vymohy MON Ukrainy shchodo prysvoiennia vchenykh zvan [New requirements of the Ministry of Education and Science of Ukraine for the awarding of academic titles]. – Retrieved from: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0245-17 [in Ukrainian].

Poliachenko, Yu.V., Perederii, V.H. & Volosovets, O.P. (2005). Medychna osvita u sviti ta v Ukraini [Medical education in the world and in Ukraine]. Kyiv: Knyha-plius [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Rozhko, M. M., Ersteniuk, H. M., Kapechuk, V. V., Ivantsiv, M. O., Lutsak, S. M., Dzvonkovska, V. V., & Senchii, V. M. (2018). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИСОКОПРОФЕСІЙНОГО ВИКЛАДАЧА В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8964

Номер

Розділ

Матеріали конференції