СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ТА БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

  • O. S. Nykonenko ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України»
  • S. D. Shapoval ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України»
  • S. M. Dmytriyeva ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8963

Ключові слова:

новітні організаційні форми навчання, безперервний професійний розвиток лікарів.

Анотація

Мета роботи – висвітлити деякі аспекти із запровадження сучасних освітніх технологій та новітніх форм організації навчання  у післядипломну підготовку і безперервний професійний розвиток лікарів.

Основна частина. Наведено, що педагогічні інновації мають на меті  оптимізацію навчання за принципом відповідності змісту навчання реальним умовам роботи лікаря. Представлено досвід із запровадження переривчатих курсів тематичного удосконалення та організації інтенсивного навчання лікарів з актуальних проблем сучасної медицини.

Висновок. Необхідним є застосування різноманітних навчальних моделей на підставі досягнень медичної науки і практики відповідно до потреб медичної галузі та  кожної цільової групи суб’єктів навчання.

Біографія автора

O. S. Nykonenko, ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України»

 

Посилання

Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu”: Dokument 1556-18, chynnyi, potochna redaktsiia – Pryiniattia vid 01.07.2014r [Law of Ukraine "On Higher Education": Document 1556-18, current, current version - 07/01/2014.]. Ofitsiinyi visnyk Ukrainy vid 15.08.2014.-2014r., №63, stor.7, stattia 1728, kod aktu 73423/2014 – Official bulletin of Ukraine from 15.08.2014.-2014., № 63, p. 7, article 1728, code of the act 73423/2014 [in Ukrainian].

Bystrova, Yu.V. (2015). Pisliadyplomna medychna osvita – novi horyzonty i perspektyvy [Innovative methods of teaching in higher school of Ukraine]. Pravo ta innovatsiine suspilstvo – Law and Innovation Society, 1 (4), 27-33 [in Ukrainian].

Voronenko, Yu.V., Mintser, O.P., & Palahin, O.V. (2016). Innovatsiini metody navchannia u vyshchii shkoli Ukrainy [Postgraduate medical education - new horizons and perspectives]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 12-16. – Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2016_3_5 [in Ukrainian].

Khvysiuk, O., Marchenko, V.H., & Kasianov, A.M. (2013). Andrahohichna model navchannia doroslykh u systemi pisliadyplomnoi osvity [Andragogic model of adult education in the system of postgraduate education]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 80-84 [in Ukrainian].

Nykonenko, O.S., Shapoval, S.D., Dmytriieva, S.M., & Hrytsun, T.O. (2017). Orhanizatsiine zabezpechennia pisliadyplomnoi osvity medychnykh spetsialistiv u DZ "ZMAPO MOZ Ukrainy" [Organizational support of postgraduate education of medical specialists in DZ "ZMAPO Ministry of Health of Ukraine"]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 62-64 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Nykonenko, O. S., Shapoval, S. D., & Dmytriyeva, S. M. (2018). СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ТА БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8963

Номер

Розділ

Матеріали конференції