ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМ І МЕТОДІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ ПО МОДУЛЮ “ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЯ”

Автор(и)

  • Yu. M. Stepanov ДУ “Інститут гастроентерології НАМН України”, м. Дніпро
  • I. N. Kononov Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • А. V. Salenko Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • O. M. Vlasova Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • L. M. Shendrik Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • S. V. Kosynska Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • I. Y. Budzak Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.8913

Ключові слова:

методи післядипломної освіти, підвищення кваліфікації лікаря, дистанційне навчання

Анотація

Мета роботи – формування у практичного лікаря прагнень до самонавчання, самовдосконалення та самовиховання, що забезпечується використанням сучасних технологій інтерактивного навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів по модулю “Гастроентерологія”.

Основна частина. У статті висвітлено використання поряд із традиційними методами навчання інтерактивних методів, зокрема таких, як навчання, яке орієнтоване на проблему, концентроване навчання, дистанційне навчання, проведення комп’ютерного тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Охарактеризовані та проаналізовані їх переваги та недоліки.

Висновки. Використання різноманітних методів та форм  навчання  у безперервній післядипломній освіті лікарів дозволяє активувати сам процес навчання, підняти рівень підготовки тих, хто навчається, направити всі зусилля на формування у слухача прагнень до самонавчання та самовиховання. Все це сприяє гармонійному, творчому та професійному розвитку лікаря.

Біографії авторів

Yu. M. Stepanov, ДУ “Інститут гастроентерології НАМН України”, м. Дніпро

ДУ «Інститут гастроентерології НАМН України», м. Дніпро, дтректор

I. N. Kononov, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, асистент

А. V. Salenko, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, асистент

O. M. Vlasova, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, асистент

L. M. Shendrik, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, асистент

S. V. Kosynska, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, доцент

I. Y. Budzak, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Stepanov, Y. M., Kononov, I. N., Salenko А. V., Vlasova, O. M., Shendrik, L. M., Kosynska, S. V., & Budzak, I. Y. (2018). ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМ І МЕТОДІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ ПО МОДУЛЮ “ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЯ”. Медична освіта, (4), 99–101. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.8913

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти