ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМ І МЕТОДІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ ПО МОДУЛЮ “ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЯ”

  • Yu. M. Stepanov ДУ “Інститут гастроентерології НАМН України”, м. Дніпро
  • I. N. Kononov Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • А. V. Salenko Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • O. M. Vlasova Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • L. M. Shendrik Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • S. V. Kosynska Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
  • I. Y. Budzak Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
Ключові слова: методи післядипломної освіти, підвищення кваліфікації лікаря, дистанційне навчання

Анотація

Мета роботи – формування у практичного лікаря прагнень до самонавчання, самовдосконалення та самовиховання, що забезпечується використанням сучасних технологій інтерактивного навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів по модулю “Гастроентерологія”.

Основна частина. У статті висвітлено використання поряд із традиційними методами навчання інтерактивних методів, зокрема таких, як навчання, яке орієнтоване на проблему, концентроване навчання, дистанційне навчання, проведення комп’ютерного тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Охарактеризовані та проаналізовані їх переваги та недоліки.

Висновки. Використання різноманітних методів та форм  навчання  у безперервній післядипломній освіті лікарів дозволяє активувати сам процес навчання, підняти рівень підготовки тих, хто навчається, направити всі зусилля на формування у слухача прагнень до самонавчання та самовиховання. Все це сприяє гармонійному, творчому та професійному розвитку лікаря.

Біографії авторів

Yu. M. Stepanov, ДУ “Інститут гастроентерології НАМН України”, м. Дніпро

ДУ «Інститут гастроентерології НАМН України», м. Дніпро, дтректор

I. N. Kononov, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, асистент

А. V. Salenko, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, асистент

O. M. Vlasova, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, асистент

L. M. Shendrik, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, асистент

S. V. Kosynska, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, доцент

I. Y. Budzak, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

кафедра терапії, кардіології та сімейної медицини, доцент

Посилання

Rusina, N.A., & Alekseyeva, S.V. (2014). Kompetent­nostnyy podkhod v deyatelnosti vracha-prepodavatelya [Competent approach in the activity of a doctor-teacher]. Vesnik RMAT – Bulletin of the RMAT, 1, 94-98 [in Russian].

Dyusenova, S.B., & Korneyeva, E.A. (2014). Aktivnye metody obucheniya v podgotovke vracha [Active methods of training in the training of a doctor]. Dostizheniya v sovremennom yestestvoznanii – Advances in Modern Natural Science, 12-2, 138-140 [in Russian].

Kazakov, V.N., Klimovitskii, V.G., & Vladzimirskii, A.V. (2005). Dystantsionnoye obucheniye v meditsyne [Distance learning in medicine]. Donetsk: TOV “Nоrd-Press” [in Russian].

Zhevakina, N.V. (2007). Osoblyvosti dydaktychnoho zabezpechennia samostiinoi roboty v umovakh dystantsiinoho navchannia [Peculiarities of didactic supply of independent work in conditions of distance learning]. Visnyk Luhanskoho pedahohichnoho instytutu imeni Shevchenka – Journal of Shevchenko Luhansk Pedagogical Institute of Science and Technology [in Ukrainian].

Опубліковано
2018-09-17
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти