РІВЕНЬ ІНФОРМОВАНОСТІ ТА СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ПРОБЛЕМИ ТУБЕРКУЛЬОЗУ

Автор(и)

  • N. S. Kоlisnyk Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • V. A. Freyvald Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • N. A. Marchenko Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • D. V. Chabanenko Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • O. I. Stadnik Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • N. Y. Chebotar Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8874

Ключові слова:

викладання, педіатрія, англомовні студенти.

Анотація

Мета роботи – аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го років навчання на кафедрі педіатрії № 2 Харківського національного медичного університету.

Основна частина. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів на кафедрі проводиться постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям.

Висновок. Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.

Біографії авторів

N. S. Kоlisnyk, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

 Колісник Наталія Станіславівна, к.мед.н., доцент, завідуюча кафедри фтизіатрії ДЗ «ДМА», natalyakolesnik11@gmail.com, +38(066) 383 17 85

V. A. Freyvald, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

  1. Фрейвальд Валентин Альфредович, асистент кафедри фтизіатрії ДЗ «ДМА», valentin.freyvald@gmail.com, +38(050) 561 81 90

N. A. Marchenko, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

  1. Марченко Наталія Анатоліївна, к.мед.н., доцент кафедри фтизіатрії ДЗ «ДМА», Marchenko.n.dn@gmail.com, +38(096) 482 66 62

D. V. Chabanenko, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

  1. Чабаненко Денис Вікторович, асистент кафедри фтизіатрії ДЗ «ДМА», denchabanenko@gmail.com, +38(067) 811 05 54

O. I. Stadnik, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

  1. Стадник Олександр Ігорович, асистент кафедри фтизіатрії ДЗ «ДМА», dr.alex.stadnik86@gmail.com, +38(066) 734 89 53

N. Y. Chebotar, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

  1. Чеботар Наталія Юріївна, асистент кафедри фтизіатрії ДЗ «ДМА», natalichebotar@gmail.com, +38(066) 106 20 30

Посилання

Likhachov, V.K., Dobrovolska, L.M., & Liakhovska, T.Yu. (2013). Problemni aspekty anhlomovnoho navchannia v medychnykh vuzakh Ukrainy [Problematic aspects of English teaching in medical universities of Ukraine]. Svit medytsyny ta biolohii – The World of Medicine and Biology, 2, 118-119 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro Vyshchu osvitu” vid 01.07.2014 r. №1556-VII (Redaktsiia stanom na 01.07.2014 r.). [The Law of Ukraine “Оn Higher Education” from 01.07.2014. (Editing as of 07/01/2014)]. – zakon.rada.gov.ua. – Retrieved from: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].

Odinets, Y.V., Ruchko, A.F., Poddubnaya, I.N., Markevich, V.E., & Loboda, A.N (2009) Pediatrics. Manual on Pediatrics for Foreign Students. Sumy: SumDU.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-21

Як цитувати

Kоlisnyk N. S., Freyvald, V. A., Marchenko, N. A., Chabanenko, D. V., Stadnik, O. I., & Chebotar, N. Y. (2018). РІВЕНЬ ІНФОРМОВАНОСТІ ТА СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ПРОБЛЕМИ ТУБЕРКУЛЬОЗУ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8874

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи