РІВЕНЬ ІНФОРМОВАНОСТІ ТА СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ПРОБЛЕМИ ТУБЕРКУЛЬОЗУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8874Ключові слова:
викладання, педіатрія, англомовні студенти.Анотація
Мета роботи – аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го років навчання на кафедрі педіатрії № 2 Харківського національного медичного університету.
Основна частина. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів на кафедрі проводиться постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям.
Висновок. Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.
Посилання
Likhachov, V.K., Dobrovolska, L.M., & Liakhovska, T.Yu. (2013). Problemni aspekty anhlomovnoho navchannia v medychnykh vuzakh Ukrainy [Problematic aspects of English teaching in medical universities of Ukraine]. Svit medytsyny ta biolohii – The World of Medicine and Biology, 2, 118-119 [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro Vyshchu osvitu” vid 01.07.2014 r. №1556-VII (Redaktsiia stanom na 01.07.2014 r.). [The Law of Ukraine “Оn Higher Education” from 01.07.2014. (Editing as of 07/01/2014)]. – zakon.rada.gov.ua. – Retrieved from: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].
Odinets, Y.V., Ruchko, A.F., Poddubnaya, I.N., Markevich, V.E., & Loboda, A.N (2009) Pediatrics. Manual on Pediatrics for Foreign Students. Sumy: SumDU.