СУЧАСНИЙ СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ ПЕДІАТРІЇ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ

Автор(и)

  • N. I. Makieieva Харківський національний медичний університет
  • K. K. Iarova Харківський національний медичний університет
  • N. P. Alekseeva Харківський національний медичний університет
  • V. O. Golovachova Харківський національний медичний університет
  • I. M. Piddubna Харківський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8828

Ключові слова:

викладання, педіатрія, англомовні студенти.

Анотація

Мета роботи – аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го років навчання на кафедрі педіатрії № 2 Харківського національного медичного університету.

Основна частина. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів на кафедрі проводиться постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям.

Висновок. Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.

Біографії авторів

N. I. Makieieva, Харківський національний медичний університет

Макєєва Наталія Іванівна - д.мед.н., професор, завідувач кафедри педіатрії №2

K. K. Iarova, Харківський національний медичний університет

Ярова Катерина Костянтинівна - к.мед.н., доцент кафедри педіатрії №2

N. P. Alekseeva, Харківський національний медичний університет

Алєксєєва Наталія Павлівна - к.мед.н., доцент кафедри педіатрії №2

V. O. Golovachova, Харківський національний медичний університет

Головачова Вікторія Олександрівна - к.мед.н., доцент кафедри педіатрії №2

I. M. Piddubna, Харківський національний медичний університет

Піддубна Ірина Миколаївна - к.мед.н., доцент кафедри педіатрії №2

Посилання

Likhachov, V.K., Dobrovolska, L.M., & Liakhovska, T.Yu. (2013). Problemni aspekty anhlomovnoho navchannia v medychnykh vuzakh Ukrainy [Problematic aspects of English teaching in medical universities of Ukraine]. Svit medytsyny ta biolohii – The World of Medicine and Biology, 2, 118-119 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro Vyshchu osvitu” vid 01.07.2014 r. №1556-VII (Redaktsiia stanom na 01.07.2014 r.). [The Law of Ukraine “Оn Higher Education” from 01.07.2014. (Editing as of 07/01/2014)]. – zakon.rada.gov.ua. – Retrieved from: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].

Odinets, Y.V., Ruchko, A.F., Poddubnaya, I.N., Markevich, V.E., & Loboda, A.N (2009) Pediatrics. Manual on Pediatrics for Foreign Students. Sumy: SumDU.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-21

Як цитувати

Makieieva, N. I., Iarova, K. K., Alekseeva, N. P., Golovachova, V. O., & Piddubna, I. M. (2018). СУЧАСНИЙ СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ ПЕДІАТРІЇ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8828

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи