ОСОБЛИВОСТІ АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПАТОМОРФОЛОГІЇ В ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • T. V. Shulyatnikova Запорізький державний медичний університет, м. Запоріжжя

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8784

Ключові слова:

патоморфологія, стоматологічний профіль, навчальні практикуми.

Анотація

Мета роботи – висвітлення досвіду та ефективності проведення практичних занять з патоморфології у студентів 2 та 3 курсів стоматологічного профілю навчання у Запорізькому державному медичному університеті у 2015–2018 навчальних роках.

Основна частина. На основі аналізу поточної успішності студентів, а також результатів складання тестового іспиту з патоморфології була наведена оцінка ефективності аудиторної та позааудиторної роботи студентів із навчальними практикумами, зміст яких відповідає навчальній програмі з дисципліни і враховує специфіку підготовчого рівня студентів стоматологічного профілю.

Висновок. Використання студентами спеціально розроблених практикумів під час аудиторної та позааудиторної роботи є доцільним для реалізації комплексного, найбільш оптимального алгоритму викладання загальної патоморфології та спеціальної патоморфології, позитивно схвалюється студентами та підвищує рівень їх підготовки для складання державного іспиту “Крок-1”.

Біографія автора

T. V. Shulyatnikova, Запорізький державний медичний університет, м. Запоріжжя

Запорізький державний медичний університет

Посилання

Marshall, R., Cartwright, N., & Mattick, K. (2004). Teaching and learning pathology: a critical review of the English literature. Medical Education, 38 (3), 302-313.

Havryliuk, A.O., Halunko, H.M., & Korol, T.M. (2015). Rol patolohіchnoi anatomіi v systemі medychnoi osvіty ta formuvannі profesіinykh navychok maibutnіkh lіkarіv [The role of pathological anatomy in future doctors’ medical education and skills formation]. Navch.-metod. conf “Problemy ta perspektyvy vyshchoi medychnoi shkoly u rozrobtsі ta realіzatsіi Natsіonalnoi stratehіi pobudovy novoi systemy okhorony zdorovia v Ukrainі na perіod 2015-2025 rr. – Educational and methodological conference “Problems and Prospects of Higher Medical Education in Developing and Implementing a National Strategy of New Health Care System Development in Ukraine for the Period of 2015-2025 years”. (pp. 26-27). Vіnnytsia [in Ukrainian].

Zharikov, M.Yu., Kramar, S.B., & Nazarova, D.I. (2012). Porivnialnyi analiz rezultativ testovoho kontroliu z anatomii liudyny studentamy medychnykh fakultetiv 2 ta 3 kursiv v aspekti pidhotovky do ispytu Krok-1 [Comparative analysis of the results of human anatomy test control by students of medical faculties of 2 and 3 courses in the aspect of preparation for the exam Krok-1]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 41-43 [in Ukrainian].

Stahl, S.M., & Davis, R.L. (2011). Best practices in medical teaching. NY: Cambridge University Press.

Zakharchenko, T. (2013). Rol naochnosti u protsesi vykladannia profesiino oriientovanykh dystsyplin [The role of visibility in the teaching of professionally oriented disciplines]. Vyshcha shkola – High School, 12, 30-38 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-21

Як цитувати

Shulyatnikova, T. V. (2018). ОСОБЛИВОСТІ АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПАТОМОРФОЛОГІЇ В ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8784

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи