СТАН СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8640Ключові слова:
професійно-етична культура, анкетування, метод незалежних експертних оцінок, складова, професійно важливі якості.Анотація
Мета робoти – розробка критеріально-показникової системи дослідження рівня сформованості професійно-етичної культури майбутніх лікарів та аналіз результатів сформованості професійно-етичної культури майбутніх лікарів у процесі гуманітарної підготовки.
Основна частина. Стаття присвячена дослідженню стану сформованості професійно-етичної культури майбутніх лікарів. Автором представлено результати оцінювання рівня сформованості професійно-етичної культури, розроблено систему критеріїв, показників і рівнів сформованості професійно-етичної культури майбутніх лікарів. Також у статті зазначені використані методи дослідження.
Висновок. Було доведено, що гуманітарні дисципліни відіграють значну роль у формуванні професійно-етичної культури майбутніх лікарів.
Посилання
Aharkova, A.O. (2010). Deiaki aspekty formuvannia profesiino-etychnoi kultury maibutnoho likaria [Some aspects of forming the professional and ethical culture of the future doctor]. Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Pedahohichni nauky – Herald of Luhansk Taras Shevchenko National University. Pedagogical Sciences, 7 (194), 1, 10-14 [in Ukrainian].
Anishchenko, O.V. (2008). Profesiina kultura. Entsyklopediіa osvity [Professional culture. Encyclopedia of Education]. Kremen, V.H. (Ed.). Kyiv: Yurinkom Inter [in Ukrainian].
Klimov, E.A. (2003). Puti v professionalizm (Psikhologicheskiy vzglyad): Uchebnoe posobie [Ways to professionalism (Psychological view): A tutorial]. Moscow: Moskovskiy psykhologo-sotsialnyy institut: Flinta [in Russian].