МЕТОДОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ З АНГЛОМОВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 2
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8291Ключові слова:
гастроентерологія, кафедра внутрішньої медицини № 2, методологія.Анотація
Мета роботи − вивчити методологію викладання гастроентерології англомовним студентам на кафедрі внутрішньої медицини № 2.
Основна частина. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 проходять навчання іноземні студенти. Під час проведення практичного заняття викладач використовує індивідуальний підхід до кожного студента. Вивчення нового матеріалу відбувається у формі дискусії. Для цього використовуються навчальні фільми, мультимедійні презентації тощо. Одним з основних методів контролю знань студентів є тестування. Крім оволодіння теоретичними знаннями, студент аналізує клінічну картину захворювання безпосередньо біля ліжка хворого. На циклі гастроентерології студенти розпізнають основні симптоми і синдроми при захворюваннях органів травлення, ознайомлюються з методами дослідження в гастроентерології, а також самостійно трактують результати проведених досліджень. На лекціях студенти фіксують лекційний матеріал. Ми дійшли висновку, що при поясненні матеріалу потрібно використовувати англійську термінологію, дублюючи її латинською та українською. Основний лекційний матеріал краще подавати у вигляді логічних схем та таблиць з мінімальним текстовим навантаженням. Викладачі кафедри активно залучають англомовних студентів до участі у всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт. У цьому році наші студенти зайняли два призові місця у галузі “Гастроентерологія” на міжнародних медичних конгресах студентів та молодих учених. Колективом кафедри видано два англомовних підручники з основ внутрішньої медицини, що включають розділ з гастроентерології.
Висновки. 1. Динамічне забезпечення педагогічного процесу новітніми інформаційними технологіями, систематичне оновлення навчальних матеріалів, включаючи стендові і тестові завдання, сприяють постійному підвищенню компетенції майбутніх професіоналів. 2. Якісна підготовка англомовних студентів з гастроентерології вимагає заходів з узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних навичок.
Посилання
Biduchah, A.S. (2016). Optymizatzia protresu naveсhannya inozemnyh studentiv z istorii medytsyny [Optimatizion of the educational process of the history of medicine for Foreign students]. material X11.
Vseuhrayinskoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi z mizhnavodnoyii uchastyu u ahtualni pytannya yahosti medychnoyi osvity dystantyriynym pidyednannyam VM(F)NZ Ukrainy za dopomohogu video konferents zvyazku. ( proceedings of the 13th all Ukrainian scientific and practical conference with international participation “ actual questions of quality of the medical education”. With rermote joining HM(f) E of Ukraine by video conferencing. (part 1). P130. Ternopil , Ukraine.
Zakon UKRAINY,Pro vyshchu osvitu (law of Ukraine on higher education). 2015,april 4.osvita-education.
Bilozir,lenytshyi,I.H, Kostyk,O.P, Others(2013).Ukrainshyi pulmonolohichnyi zhurnal-(Ukrainian pulmonologist magazine), 1, 52-56
Karateyeva,S. Y (2013). Oroblyvosti vyhladannya xhirurhichnyh dystsyplin inozemnym studentam.(specialty of teaching surgical disciplines for foreign students). Buhovynstyi medychnyi visnyh( Bukovinian medical messanger 1, 165, (vol 17), (pp 209-210)
Pavteleyenko, L.V (2016). Problemy ta perspehtyoy z nauchanni anhlomovnykh studentiv na neurolohiyi.( problems and prospects in studying english speaking students at the department of neurology 1. Materialy x11 vseukrayinishoyi nauhouo practychnoyi konferentysi z mizhnarodnoyu uchartyu. “ahtualni pytannya yahosti meduchnoyi osvity z dystantsiynym pidyednanyam VM(F)NZ UKRAINY ZA dopomohoyu video konferentsi zuyazhu. Proceedings of the 13th all Ukrainian scientific and practical conference with international participation” actual questions of quality of the medical education “with remote joining HM(F) E of Ukraine by video conferencing. Part 1(p240). Ternopil. Ukraine.
Nyhoenko O.S,Hubka O.V, Detsyh D.A(2014).vdoshonalinnya prakychnykh navychok v studentiv vi kursu v kontetsi kredytno modulnoyi system na kafedri hospitalnoyi xhirurhiyi ( improvementof practicasl skills for vi year students in the context of credit-module system at the department of surgery. Materialy vseukrayinishoyi nauhouo practychnoyi konferentysi z mizhnarodnoyu uchartyu “dosyahnennya I perspektyvy oproadzhennya kredytno modulnoyi systemy, orhanizatsiyi navchalnoho protsesu u oyshchykh medychyhh I farmatsevtychynkh navchalnukh zahladakh ukrainy. Proceedings of the 13th all Ukrainian scientific and practical conference with international participation”. Achievements and propects of introduction of credit-modular system, organization of educational process in higher medical and pharmaceutical educational institutions of Ukraine (vol 5)p240,pp230-233), ternopil, Ukraine of the 13th all Ukrainian scientific and practical conference with international participation”.
Balatska L.P., Olesiv H.D. Metodolohichni parametry samostiynoyi roboty studentiv [Methodological parameters of independent work of students]Yamg .− 2017.−P. 11−14 in Urrainian.