ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • I. S. Sabatovska Національний фармацевтичний університет, м. Харків
  • M. A. Seleznev Національний фармацевтичний університет, м. Харків

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8286

Ключові слова:

педагогічні умови, активні методи навчання, освітні технології, підготовка фахівця.

Анотація

Мета роботи – проаналізувати сутність активних методів навчання, особливості їх використання в освітньому процесі та визна­чити педагогічні умови, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців медичного профілю.

Основна частина. У статті наводиться аналіз активних методів навчання, визначаються особливості їх використання з метою підвищення якості освітнього процесу та підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовуються педагогічні умови використання активних методів навчання, зокрема у підготовці фахівців медичного профілю. Визначається, що серед основних педагогічних умов є, по-перше, особистість викладача та рівень його педагогічної майстерності, а по-друге – урізноманітнення форм та методів навчання і безпосереднє упровадження активних методів в освітній процес.

Висновок. Підкреслюється, що найбільш ефективний вплив на професійний розвиток лікаря-інтерна, як компетентної особистості та конкурентоспроможного фахівця, здійснюється завдяки застосуванню в освітньому просторі ВНЗ таких активних методів, як: навчання в дискусії, дидактичні ігри, метод ситуаційного аналізу (кейс-метод), мультимедійні засоби навчання, метод моделювання ситуацій (симуляційне навчання) та ін.

Біографія автора

I. S. Sabatovska, Національний фармацевтичний університет, м. Харків

 

Посилання

Pometun, O.I., & Pyrozhenko, L. (2002). Interaktyvni tekhnolohii navchannia: Teoriia, dosvid: metod. posib. [Interactive technologies of education: Theory, experience: methodical manual]. Kyiv: A.P.N. [in Ukrainian].

Voronenko, Yu.V., & Mintser, Yu.V. (2013). Rozvytok novykh tekhnolohii u pisliadyplomnii osviti likariv i provizoriv: tendentsii, ekspertni vysnovky ta realni otsinky efektyvnosti navchannia [Development of new technologies in postgraduate education of doctors and pharmacists: trends, expert conclusions and real assessments of educational effectiveness]. Med. Osvita – Medical Education, (2), 19-23 [in Ukrainian].

Kaidalova, L.H., & Shchokina, N.B. (2012). Suchasni pedahohichni tekhnolohii: Navch. posib. dlia mahistrantiv, vykladachiv, aspirantiv [Modern pedagogical technologies: teaching. manual for graduate students, faculty, postgraduates]. Kharkiv: Vyd-vo NfaU [in Ukrainian].

Osvita v Yevropi u 2020-2030 rokakh. Prohnoz [Education in Europe in 2020-2030. Forecast]. Retrieved from: http://www.pontydysgu.org/2010/01/crowd-sourcing-the-european-foresight-study-your=chance-to-be-an-expert/ –.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-18

Як цитувати

Sabatovska, I. S., & Seleznev, M. A. (2018). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8286

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти